loading
در حال بررسی درخواست شما
بیش از حد محتاط هستند
بیش از حد محتاط هستند

بیش از حد محتاط هستند

دروازه بان سابق توپچی ها محتاط بودن بیش از حد آرسنال را عامل عدم قهرمانی میداند - لمن با انتقاد از سرمربی توپچی ها، نیمکت نشینی رمزدیل را زیر سوال برد. 

ینس لمن مدعی است که آرسنال برای کسب جام، "بیش از حد محتاط" است و با انتقاد از میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها را به خاطر انتخاب داوید رایا به جای آرون رمزدیل زیر سوال برد.

قوی شدن دوباره آرسنال در این فصل قابل توجه بوده است، عملکرد بهبود یافته آنها باعث شده است که علی رغم انجام یک بازی بیشتر نسبت به رقیبشان منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند. با این حال، به دنبال خروج ناامید کننده از لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ، توپچی ها در اروپا ناکام ماندند. با این شرایط، قهرمانی لیگ برتر تنها فرصت بالقوه برای کسب جام باقی مانده است، اما لمن اطمینان ندارد که تیم فعلی توانایی فتح لیگ برتر را داشته باشد.

تیم آرسنال

لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ برای آرسنال بازی کرده و جزئی از تیم شکست ناپذیران آنها بوده، در مصاحبه با دیلی میل به تفاوت کلیدی بین تیم فعلی و تیم تاریخ ساز تحت هدایت آرسن ونگر اشاره کرد: "آنها در رویکرد خود با ما (شکست ناپذیران) بسیار متفاوت هستند - بسیار محتاط تر و کندتر با توپ عمل می کنند. از نظر فیزیکی آنها خیلی بیشتر می دوند و دوندگی های با شدت بیشتری دارند، اما سریعتر از ما بازی نمی کنند چون ما یک تیم تک ضرب (پاسکاری تک ضرب) بودیم."

"همشون در یک زمان سه، چهار لمس به توپ می زنند. و اگر در فوتبال بیش از حد محتاط باشید، نمی توانید قهرمان شوید. در اکثر مواقع، شجاع ترین تیم ها قهرمان لیگ می شوند. من دوست دارم آنها قهرمان شوند، اما این موضوع در برخی بازی ها به ضررشان تمام شده است. ۲۰ سال از قهرمانی ما در لیگ برتر می گذرد و امیدوارم آرسنال قهرمان شود، اما دیگر این قهرمانی در دستان خودشان نیست و این یک ضعف است."

این سنگربان سابق همچنین از نحوه حذف آرسنال از اروپا ابراز ناراحتی کرد.

او گفت: "از نحوه باخت آنها به بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بسیار ناامید شدم."

"بعد از آن، آنها با برد مقابل چلسی و تاتنهام واکنش خوبی نشان دادند. اما برای اینکه یک باشگاه بزرگ باشید، باید جام بگیرید. او (میکل آرتتا) کار خوبی انجام داده است، اما متأسفانه من یک طرفدار آرسنال هستم که دوست دارم آنها برنده شوند، نه اینکه فقط در کورس قهرمانی باشند." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۳ ۱۲:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۱۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰