loading
در حال بررسی درخواست شما
جشن صدمین گل در جریان برتری قاطع مقابل چلسی
جشن صدمین گل در جریان برتری قاطع مقابل چلسی

جشن صدمین گل در جریان برتری قاطع مقابل چلسی

در جریان پیروزی قاطع ۵-۰ مقابل چلسی، در چهل و هشتمین بازی خود در فصل ۲۰۲۳/۲۴، از مرز ۱۰۰ گل گذشتیم.

با داشتن ۹۹ گل زده در آستانه بازی با آبی‌ها، تنها چهار دقیقه طول کشید تا لئاندرو تروسارد گل صدم را به ثمر برساند و اطمینان حاصل کند که برای بیست و سومین بار در تاریخ خود در یک فصل به یک عدد سه رقمی برسیم. سپس با درخشش بن وایت و کای هاورتز که هر کدام دو گل به ثمر رساندند، به عدد ۱۰۴ رسیدیم.

برای مقایسه، فصل گذشته در ۴۹ بازی ۱۰۳ گل به ثمر رساندیم، اگرچه رکورد باشگاهی ۸۸ گل در لیگ برتر به ثمر رسید. برد پنج گله ما مقابل چلسی باعث شد به این آمار نزدیک شویم، زیرا اکنون با چهار بازی باقی مانده ۸۲ گل به ثمر رسانده‌ایم.

علاوه بر آن تعداد، ۱۹ گل در لیگ قهرمانان، ۲ گل در جام اتحادیه و ضربه دیرهنگام تروسارد که ما را در مسیر قهرمانی در سوپر جام در ماه آگوست قرار داد، به ثمر رساندیم.

لئو با ۱۵ گل، پس از بوكایو ساكا که ۱۸ گل به ثمر رسانده است، در تعقیب کسب عنوان بهترین گلزن باشگاه در این فصل است.

هاورتز (۱۲) و اودگارد (۱۱) دیگر بازیکنانی هستند که تاکنون در این فصل تعداد گل‌هایشان دو رقمی شده است. گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی نیز امیدوارند تا پایان فصل دو گل دیگر به ثمر برسانند تا به این رکورد برسند.

در این فصل ۱۷ توپچی مختلف برای ما گلزنی کرده‌اند و چهار گل به خودی نیز به سود ما رقم خورده است. ادی انکتیا تنها بازیکنی است که در طول فصل هت‌تریک کرده است، زمانی که در ماه اکتبر شفیلد یونایتد را مغلوب کردیم.

در حالی که هنوز چند بازی دیگر برای افزایش مجموع فعلی ما باقی مانده است، اما اگر بخواهیم به بهترین فصل گلزنی خود در تاریخ برسیم، راه زیادی در پیش داریم.

در فصل ۱۹۳۰/۳۱، ۱۳۵ گل به ثمر رساندیم، از جمله ۱۲۷ گل باورنکردنی در ۴۲ بازی لیگ دسته اول که در راه کسب اولین قهرمانی در تاریخ باشگاه به دست آمد.

۱۹۳۰/۳۱ - ۱۳۵ گل
۱۹۳۴/۳۵ - ۱۲۴ گل
۲۰۱۶/۱۷ - ۱۲۱ گل
۲۰۰۱/۰۲ - ۱۱۹ گل
۲۰۰۲/۰۳ - ۱۱۹ گل
۲۰۱۰/۱۱ - ۱۱۹ گل

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۵ ۱۶:۱۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰