loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های میکل آرتتا، بن وایت و توماس پارتی بعد از بازی مقابل چلسی
صحبت‌های میکل آرتتا، بن وایت و توماس پارتی بعد از بازی مقابل چلسی

صحبت‌های میکل آرتتا، بن وایت و توماس پارتی بعد از بازی مقابل چلسی

در مورد عملکرد امشب:

بله، عملکردی عالی بود، هم به صورت تیمی و هم به صورت انفرادی فکر می‌کنم ما واقعاً مقابل یک تیم بسیار خوب که در فرم خوبی قرار داشت عملکرد خوبی داشتیم. آنها سوالات زیادی از ما می‌پرسیدند و ما به خوبی پاسخ دادیم. فکر می‌کنم از همان ابتدای بازی خیلی مصمم بودیم، خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. بله، از نتیجه خیلی راضی هستم، این روز بزرگی برای هواداران ما هم هست، بنابراین از این بابت هم خیلی خوشحالم.

در مورد اینکه رایس، اودگارد و پارتی چطور با هم بازی کردند:

بله، ما به جز یورین [تیمبر] که امیدواریم خیلی زود به ما ملحق شود، ترکیب کامل را در اختیار داریم، ما باید از بازیکنان و کیفیتی که داریم استفاده کنیم. فکر می‌کردیم بازی خیلی خوبی برای بازگشت توماس [پارتی] است، به نظر می‌رسد او در ریتم است، او چند روز گذشته خیلی خوب تمرین کرد، با توجه به سیستمی که آنها چیده بودند، بازیکنانی که در زمین داشتند و به خصوص نحوه حمله آنها، ما فکر می‌کنیم تصمیم درستی گرفتیم. او پا پیش گذاشت و عملکرد فوق العاده ای داشت و برای تیم بسیار مهم بود.

چیزی که در مورد این سه هافبک دوست دارید:

همه چیز، اما همچنین زمانی که آنها دکلان، ساکا و مارتین بازی می‌کنند یا با امیل یا حتی جورجینیو بازی می‌کنند، او مطمئناً بازی‌های بزرگی انجام داده است و ما بازی‌های بزرگ، بزرگی را نیز با او برده‌ایم، بستگی به بازی و شرایط و همچنین حریف دارد، عالی است زیرا همه احساس اهمیت می‌کنند، این چیزی است که واقعاً، واقعاً الان مهم است.

این برد بزرگ چه انگیزه‌ای برای تیم ما ایجاد می‌کند؟

بدیهی است که برای ما، برای اعتماد به نفس، برای این باور که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و می‌توانیم در این مراحل مقابل تیم‌های بزرگ حاضر شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی‌هایی را به روشی که امشب انجام دادیم، برنده شویم، عالی است. بنابراین از آن لذت ببرید و فردا دوباره سر کار می‌رویم زیرا یک بازی بزرگ در روز یکشنبه داریم و باید خیلی خوب آماده شویم تا سعی کنیم آنها را شکست دهیم.

در مورد ابراز همدردی با وضعیت پوچتینو در چلسی:

با تمام اتفاقاتی که او پشت سر گذاشته، تمام کارهایی که انجام می‌دهد، کاملاً با او همدردی می‌کنم، خودش هم این را می‌داند. من هم در موقعیت مشابهی بوده‌ام و هیچ [فایده‌ای نداشت]. او کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهد، اگر به این تیم نگاه کنید و شش، هفت بازی آنها را آنالیز کنید، آنها لایق برد هر بازی‌ای هستند که مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان مطرح انجام می‌دهند. امیدوارم شرایط تغییر کند و آنطور که او سزاوارش است، پیش برود.

اینکه آیا این موضوع روی میزان لذت بردن شما از نتیجه تأثیر می‌گذارد؟

نه، من عاشق برد هستم و او هم همینطور است. وقتی در مورد همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنید، مطمئناً بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد تأثیر عملکرد توماس پارتی:

نمی‌دانم، اما در آن صورت ما هر بازی‌ای را می‌بردیم چون به روند خوبی که در آن هستیم، امتیازاتی که تا الان کسب کرده‌ایم نگاه کنید، ما از آگوست توماس را در اختیار نداشتیم و او بازیکن بزرگی برای ماست، این درست است. اما همین موضوع به همه بازیکنان فرصت داده است، به دکلان که به عنوان هافبک دفاعی بازی کند، دکلان را به عنوان هافبک وسط دوباره کشف کند، ساکا را به عنوان مهاجم نوک بازی دهد، همچنین جورجینیو هم درخشش فوق العاده ای داشته است. و تیم منابع دارد و باید راه‌های مختلفی برای بردن، عمل کردن و تبادل کیفیت پیدا کند. من واقعاً خوشحالم.

در مورد انرژی تیم از دقیقه یک تا دقیقه آخر:

قطعاً، برای انرژی و برای روحیه تیم. در نیمه دوم، ما از نظر فیزیکی به رشد خود ادامه دادیم. کارهایی که این پسرها در ۱۰ روز گذشته انجام داده‌اند باورنکردنی است و شما به اعداد و آمار برخی از آنها نگاه می‌کنید، غیرقابل باور است، اما آنها می‌توانند این کار را انجام دهند، می‌توانند خودشان را بهبود بخشند، زیرا آنها می‌خواهند و این ذهنیت را دارند که واقعاً می‌خواهند برنده شوند.

در مورد آماده سازی بعد از هفته گذشته که هفته سختی بود:

فقط با واقعیت روبرو شویم، همین. حاشیه‌ها خیلی کم هستند و گاهی اوقات نمی‌توانید در آن روز بهتر از حریف خود باشید یا در لحظات خاصی به آن شانس که نیاز دارید، دست پیدا نکنید، اما باید چه کار کنید؟ شما باید واکنش نشان دهید و با شرایط روبرو شوید، و این شرایط عالی است، ما نه ماه است که برای آن تلاش می‌کنیم. بنابراین مطمئناً باید به روش درست با آن روبرو شوید، به آن چیزی که داریم ارزش قائل باشید و به خصوص ایمان داشته باشید. اگر بتوانید این کار را برای نه ماه انجام دهید، می‌توانید برنده شوید، اما اول باید آن را باور کنید و باید به طور مداوم همان کاری را که انجام داده‌اید، بدون هیچ کار اضافی، ادامه دهید.

در مورد عملکرد کای هاورتز امشب مقابل تیم سابقش:

او در همه زمینه‌ها باورنکردنی بود و بدیهی است که وقتی یک مهاجم نوک دو گل به شکلی که او به ثمر رساند، داشته باشد، سهم او عالی بود و سوالی در مورد گلزنی مقابل چلسی برای او وجود داشت، اما مطمئنم او بسیار خوشحال است.

در مورد هوادارانی که کاملاً پشت تیم قرار می‌گیرند:

ما برای همین اینجا هستیم. فکر می‌کنم آنها باید احساس کنند که این تیم توانایی نمایندگی باشگاه به بهترین شکل ممکن را دارد. فکر می‌کنم آنها این را احساس می‌کنند، تلاش را می‌بینند، کیفیت را می‌بینند و وظیفه ما این است که مطمئن شویم آنها از بازی لذت می‌برند، خوشحال هستند و با هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

در مورد گرفتن انتقام باخت بزرگ به عنوان بازیکن مقابل چلسی:

این انتقام نیست، این فوتبال است. این به طور معمول برای شما فرصت دیگری به ارمغان می‌آورد، ما امروز به درستی از آن استفاده کردیم. خودتان را گم نکنید، از امشب لذت ببرید و فردا دوباره سر کار می‌رویم.

بن وایت از دو گل خود در پیروزی ۵-۰ خانگی مقابل چلسی در سه‌شنبه شب خوشحال بود، اما اعتراف کرد که قصد نداشته گل دومش وارد دروازه شود!

''راستش را بخواهید، وقتی توپ وارد دروازه شد، خیلی شوکه شدم، پاس مارتین فوق‌العاده بود، و کمی هم خوش شانس بودم. فقط یکی از همان اتفاقات بود، مگه نه؟ سعی کردم توپ را به آن طرف دروازه برگردانم و وارد تور شد.''

وایت در خلاصه‌ای از بازی به طور کلی، در مورد بی‌رحمی ما در مقابل دروازه نظر داد.

''گرفتن سه امتیاز و زدن پنج گل، فوق العاده است، فکر می‌کنم در نیمه اول موقعیت داشتیم، که به ثمر نرسید، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و چند گل به ثمر رساندیم. ما می‌دانیم که این فصل چه می‌خواهیم انجام دهیم، همه در یک خط هستیم، همه برای یک هدف تلاش می‌کنیم.''

وایت همچنین افکار خود را در مورد فضای پرشور ورزشگاه امارات قبل از یک دربی بزرگ شمال لندن در آخر هفته به اشتراک گذاشت.

''فوق العاده بود، بدیهی است وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود، شنیدن این صداها عالی است، آنها خیلی به ما کمک می‌کنند [دربی] یک بازی بزرگ برای ماست و به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.''

توماس پارتی مقابل چلسی تنها برای پنجمین بار در این فصل در لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت و در برد قاطع ۵-۰ تیمش نقش مهمی ایفا کرد.

او به مدت ۷۰ دقیقه در مرکز زمین بازی کرد و عملکرد خوبی داشت و بعد از بازی از عملکرد تیم خوشحال بود.

او گفت: "از اینکه دوباره به تیم برگشتم و در دربی هم برنده شدیم خوشحالم. این بازی واقعاً مهم است، بنابراین خیلی خوشحالم. همه چیز به ما بستگی دارد. ما باید به بردن بازی های خود ادامه دهیم، چند بازی دیگر باقی مانده و باید همه آنها را برنده شویم.

بازی خیلی خوبی بود، ما از همان ابتدا با تمام قدرت جلو رفتیم چون می‌دانستیم این بازی چقدر مهم است. اگر درست به آن نزدیک نشویم نمی‌توانیم برنده شویم، اما همه چیز را درست انجام دادیم و من واقعاً به تیم افتخار می کنم."

پارتی همچنین از هم‌تیمی‌اش کای هاورتز که دو گل مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند تا فرم خوب اخیرش را ادامه دهد، تمجید کرد.

"او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، او خیلی تلاش می‌کند و می‌توانید کارهایی را که انجام می‌دهد ببینید. او هر چیزی که به دست می‌آورد لیاقتش را دارد. امیدوارم او بتواند به همین شکل ادامه دهد و فصل را به خوبی به پایان برساند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۵ ۱۶:۱۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰