loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا آرسنال امسال پادشاه لندن است؟
چرا آرسنال امسال پادشاه لندن است؟

چرا آرسنال امسال پادشاه لندن است؟

پیروزی ما مقابل تاتنهام در انتهای دیگر خیابان سون سیسترز در روز یکشنبه، هفتمین برد ما در دربی های لندن در لیگ برتر این فصل بود که باعث شد ما در صدر "لیگ لندن" این فصل قرار بگیریم.

بیش از یک سوم تیم‌های لیگ برتر در پایتخت مستقر هستند که منجر به برگزاری ۱۲ دربی لندن در طول این فصل می‌شود - بازی روز یکشنبه آخرین بازی ما در فصل ۲۰۲۳/۲۴ بود.

ما از این ۱۲ بازی ۲۴ امتیاز کسب کردیم، به این معنی که با وجود دو بازی دربی باقیمانده برای چلسی، دیگر کسی نمی‌تواند از ما پیشی بگیرد.

اولین بازی خارج از خانه ما در این فصل با پیروزی ۱-۰ مقابل کریستال پالاس همراه بود و بلافاصله پس از آن در خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل فولام متوقف شدیم. در واقع فولام تنها تیم لندنی است که در این فصل شکستش ندادیم، چرا که در روز سال نو در کراون کاتج با نتیجه ۲-۱ مغلوب شدیم.

تساوی خانگی ما با فولام، اولین مورد از سه تساوی متوالی ۲-۲ در دربی‌ها بود (همچنین در خانه مقابل تاتنهام و خارج از خانه مقابل چلسی). سپس در اواخر نوامبر، با یک گل دیرهنگام در خانه برنتفورد پیروز شدیم - سپس تنها دو شکست دربی خود را در این فصل تجربه کردیم، آن هم طی چهار روز در اواخر سال ۲۰۲۳.

با این حال، پیروزی پرگل ۵-۰ مقابل کریستال پالاس در خانه، شروع یک روند فوق العاده در اوایل سال ۲۰۲۴ بود. سپس در ماه فوریه وستهام را در ورزشگاه لندن با نتیجه ۶-۰ شکست دادیم، در ماه بعد برد مقابل برنتفورد در ورزشگاه امارات را تکرار کردیم و در نهایت در آوریل گذشته با نتیجه ۵-۰ چلسی را در خانه مغلوب کردیم.

این پیروزی پس از برد آخر هفته به دست آمد که در آن سی‌امین گل خود را مقابل تیم های لندنی در این فصل به ثمر رساندیم.

ما همچنین در فصل گذشته صدر جدول کوچک شهر لندن را به خود اختصاص دادیم (با رکورد بدون شکست) و همچنان در صدر جدول رده بندی همیشگی لیگ برتر لندن، ۱۶ امتیاز بالاتر از چلسی، با رکورد ۳۱۶ بازی، ۱۷۰ برد، ۸۱ تساوی و ۶۵ باخت، ۵۶۶ گل زده و ۳۲۶ گل خورده قرار داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۴ ۱۲:۲۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰