loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: چمبرز با فشار کنار می آید
ونگر: چمبرز با فشار کنار می آید

ونگر: چمبرز با فشار کنار می آید

چمبرز تابستان امسال از ساوتهمپتون به آرسنال پیوست. او در برابر تاتنهام در پست دفاع راست به میدان خواهد رفت.

چمبرز در جام اتحادیه مقابل تیم سابق خود به میدان رفت و حالا باید در برابر مربی سابق خود بازی کند. اما ونگر می گوید چمبرز از عهده این کار بر می آید.

"نمی دانم او چه حسی دارد، زیرا برابر ساوتهمپتون بازی کرد و در برابر مربی سابق خود هم بازی می کند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که به نظر می رسد او به خوبی در حال کنار آمدن با فشار است.

"ما اندکی فراموش کرده ایم که در رقابت در سطح بالا اولویت اول با لذت بردن است و من فقط از او می خواهم از بازی لذت ببرد. گاهی اوقات از یاد برده ایم که بازی کردن در چنان سطحی بسیار لذت بخش است و فقط از او می خواهم از بازی لذت ببرد.

"او بلافاصله برای ما تبدیل به یک بازیکن ثابت شد. برای یک بازیکن 19 ساله این اتفاق در یک باشگاه بزرگ که انتظارات بسیار بالا هستند دشوار است اما او به خوبی بازی را جذب می کند، نه فقط از نظر جسمی بلکه او به خوبی با فشاری که به خاطر چنین بازی بزرگی روی اوست هم کنار می آید.

"کارت های زرد کمی من را نگران می کنند، او سه کارت زرد دارد و پس از گرفتن پنج کارت شما یک بازی محروم می شوید. اما این حقیقت به این بر می گردد که او متعهد است و در چالش ها قدری بی تجربه است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰