loading
در حال بررسی درخواست شما
دربی فراتر از سه امتیاز است
دربی فراتر از سه امتیاز است

دربی فراتر از سه امتیاز است

 
روز شنبه آرسن ونگر برای چهل و چهارمین بار مقابل تاتنهام روبرو خواهد شد و ونگر تایید میکند پیروزی در این دیدار بار روانی تیمش را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
 
" لحظه مهمی در فصل است و برای همه اهمیت دارد. در درجه اول این فرصتی برای کسب امتیاز در لیگ برتر است. جایی که امتیازات مهم هستند و شمرده میشوند."
 
"در این فصل نیز گرفتن هر امتیاز دشوار است. ما در خانه بازی میکنیم و قطعا میخواهیم در دیدارهای خانگی پیروز شویم. آیا آنها روز شنبه امتیاز خواهند گرفت؟ نمیدانم اما تاتنهام سالهاست که بازیکنان و تیم خوبی دارد. بالاتر از آنها بودن نشان دهنده این است که برای فتح عنوان قهرمانی نیز میتوانید بجنگید."
 
پوچتینیو دوازدهمین مربی تاتنهام است که در دوره حضور ونگر در آرسنال مقابل این تیم قرار میگیرد و این مربی فرانسوی معتقد است او توانایی حضور طولانی مدت در تاتنهام را دارد.
 
" زود است تا در این فصل تیمی را مورد قضاوت قرار دهیم. آنها بازیکنان جدید کمی دارند و مزیتشان همین  ثبات و همچنین مربی با کیفیتشان خواهد بود. او کیفیتش را در ساوتمپتون نشان داده است."
 
" امیدوارم بالاتر از تاتنهام قرار بگیریم. این همیشه فضای گرمی فراهم میکند و باور دارم این یک مسابقه بسیار رقابتی خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۴
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰