loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری ونگر
ادامه کنفرانس خبری ونگر

ادامه کنفرانس خبری ونگر

 
در مورد بازیابی تیم ...
 
نا امید کننده بود که مقابل ساوتمپتون حذف شدیم اما ما میتوانیم تیم کاملا متفاوتی داشته باشیم چرا که نسبت به بازی مقابل استون ویلا ده تغییر در ترکیب داشتیم. در ذهنمان بیشتر بازی با ویلا باقی مانده و میخواهیم کارمان را به خوبی انجام دهیم . ما میخواستیم در کپتال وان کاپ بالا برویم اما ساوتمپتون بازی خوبی انجام داد. شما باید آنها را جز تیمهای خوب جزیره در این فصل در نظر داشته باشید.
 
در مورد چرخش در ترکیب...
 
برای بازیکنانی که زیاد بازی نمیکنند دشوار است که به بازی بیایند و در بهترین فرم خود باشند. شما همیشه وسوسه میشوید در مورد بازیکنانی که حضور مداوم در ترکیب ندارند به سختی قضاوت کنید. از طرفی شما نگاه بیشتری به جوانانی مانند بلرین و هایدن دارید که نشان داده اند کیفیت لازم برای حضور در ترکیب را دارند و همچنین در کل  اوسپینا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
 
 
در مورد پشیمانی از نخریدن هافبک دفاعی...
 
به طور کلی نه. ابو دیابی گزینه ایست که به طور طبیعی اورا داریم و او بازیکن با کیفیتیست. اگر به دنبال بازیکن با کیفیت تری از دیابی در بازار بگردید با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. او یک سالو نیم بازی نکرده و من تلاش کردم تا راه حلی پیدا کنم که مناسب ما و خودش باشد. در حال حاضر در بهترین فرم خودش نیست چرا که نیاز به بازی کردن دارد. او هنوز سرعت و قدرت خود را در نبردها که نقطه قوتش است بازنیافته اما اگر بتوانم او را از مصدومیت دور نگه دارم  فرم او بازخواهد گشت و این راه حلی قانع کننده برای خودش و ماست.
 
 
در مورد چرخش دادن در ترکیب در این دوره شلوغ...
 
در حال حاضر نه- من فقط به بازی بعدی نگاه میکنم چرا که بازی بزرگیست و روی اعتماد به نفسمان در بازیهای بعدی موثر است. درست است که این یک هفته بزرگ برای ماست اما اجازه دهید قبل از هرچیز به خوبی آن را آغاز کنیم.
 
در مورد نتایج مالی باشگاه...
 
سود ما کم شده و دلیلش این است که ما پولهای زیادی بر خلاف سالهای گذشته خرج کرده ایم. مهم است که کمی اندوخته برای خرید بازیکن مناسب داشته باشیم تا  اگر نیاز به تقویت ترکیب بود ، این کار را انجام دهیم. من فکر میکنم در دو سال گذشته پول زیادی خرج کرده ایم و ما این کار را بر اساس میزان پولی که در اختیار داریم ادامه خواهیم داد.
 
در مورد انتقال لمپارد به منسیتی...
 
شما همیشه با دو نوع قضاوت روبرو هستید. یکی معنویست و یکی قانونی و به این بستگی دارد شما از کدام زاویه نگاه کنید. من فکر میکنم آیا این قانونیست؟ شما باید به آن احترام بگذارید و بازیکنان باید با تصمیمش کنار بیایند. به این حقیقت که اومیخواهد در بالاترین سطح بازی کند احترام میگذارم و احتمالا او برای این کار در چلسی فرصت بیشتری نداشته است. نمیدانم پشت پرده چه بوده آیا برنامه اش این بوده که به نیویورک بورد و سپس به سیتی بیاید؟ مطمئن نیستم این گونه باشد. من فکر میکنم او میخواسته به خارج برود و برای نیویورک بازی کند اما ناگهان این راه حل برای بازگشتش به لیگ برتر پیشنهاد شده و او آن را پذیرفته است. خودش میتواند این مسئله را خیلی بهتر از من برایتان توضیح دهد و من نمیدانم دقیقا در ذهن او چه چیزی میگذشته است.
 
در مورد دوره ای کلیدی...
 
با شما موافقم که این دومین دوره مهم ماست. اولین دوره سخت بازی با بشیکتاش برای صعود به لیگ قهرمانان بعد از جام جهانی و همچنین شروعی خوب در لیگ برتر بود. شروعمان مناسب و معقول بود و اکنون دومین دوره حساس ماست که نشان میدهد تا چه اندازه قدرت داریم وچه مقدار تیم خوبی هستیم.
 
در مورد حمایت از قانون رونی... 
 
من از عدم وجود تبعیض حمایت میکنم و رویای من جامعه ایست که در آن تنها رقابت وجود داشته باشد و اهمیتی به اینکه از کجا میایید ، پوستتان چه رنگیست و فرهنگ شما چه چیزی بوده است ، داده نشود. برای من این مهمترین مسئله است. فکر نمیکنم قوانین اشتغال باید شامل تبعیض بشود. من نمیخواهم جزئی از فرهنگی باشم که به خاطر آن شغلی بدست آورم. در برخی قسمتها این به تبعیض کمک میکند. آررزوی من جهانی رقابتیست که در آن همه فقط به این دلیل استخدام شوند که در آن کار خوب هستند. من فقط خواهان همین هستم . ما در فرانسه نیز این بحث را داشته ایم که نباید تبعیضی بین زن و مرد وجود داشته باشد. فقط صلاحیت است که اهمیت دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۴
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰