loading
در حال بررسی درخواست شما
واکنش گیبس و پر بعد از دربی
واکنش گیبس و پر بعد از دربی

واکنش گیبس و پر بعد از دربی

کیرون گیبس:

در مورد گل چمبرلین و عملکرد تیم...

الکس یک بازیکن شگفت انگیز است و فقط نیاز دارد بازی کند. او در حال نشان دادن این است که چه کاری می تواند انجام دهد و حاصل کار او چیزی است که ما می خواهیم روی آن کار کنیم. حالا زمانی است که این را می بینیم و روی نتایج تاثیر گذار ظاهر می شود. او بازیکن حرفه ای خوب و استعدادی شگفت انگیز است.

در مورد کسب چهار تساوی در این فصل...

می خواهیم آنها را به برد تبدیل کنیم و تیم برای انجامش سخت تلاش می کند. فکر می کنم اگر روند چند بازی قبلی را ادامه بدهیم موفق می شویم این کار را انجام بدهیم.

در مورد تساوی در این بازی...

به واسطه تاریخ پشت این بازی مهم بود که نبازیم. آنها خیلی خوب دفاع کردند، مطمئن نیستم چطور موفق به انجام این کار شدند اما قطعا آن را انجام دادند و ما هر چه در توان داشتیم گذاشتیم بنابراین باید نکات مثبت بازی را در نظر بگیریم و برای بازی بعدی برویم. گاهی اوقات فقط اتفاق نمی افتد [بردن]. لازم است کاری که داریم می کنیم را ادامه بدهیم تا موقعیت های خوبی خلق کنیم و من مطمئن هستم این کار را خواهیم کرد.

پر مرتساکر:

در مورد بازی...

ما در نیمه اول دو بازیکن کلیدی را از دست دادیم و. این بیش از یک ضربه معمولی بود. ما تا انتها جنگیدیم به ویژه در نیمه دوم وقتی آنها عقب کشیدند. وقتی پیش افتادند کار خیلی سخت شد ولی ما با روشی خوب برگشتیم اما نه با روشی به یادماندنی. می توانست کمی بهتر باشد اما در کل آنها شایسته 1 امتیاز بودند زیرا خیلی خوب دفاع کردند.

در مورد کالوم چمبرز...

می دانستیم با توجه به مصدومیت دبوشی به همه بازیکنانمان احتیاج داریم و او به زمین آمد و عملکرد قابل توجهی به نمایش گذاشت. او استعداد خوبی دارد و ما همواره سعی می کنیم او را وادار کنیم جلو برود. او استعداد خارق العاده ای دارد و امروز هم این را نشان داد.

در مورد این که گرفتن 1 امتیاز روحیه آرسنال را تقویت می کند...

می دانیم که در رختکن روحیه تیمی خوبی داریم بنابراین باید آن را در زمین نشان بدهیم. امروز آن را به شیوه خوبی نشان دادیم اما من فکر می کنم می توانیم بهتر کار کنیم، خیلی بهتر. در کل عملکرد خوبی بود و فکر می کنم اعتماد به نفس در حال برگشتن است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰