loading
در حال بررسی درخواست شما
 ولبک گزینه متفاوتیست
 ولبک گزینه متفاوتیست

ولبک گزینه متفاوتیست

 
ولبک هفته پیش اولین گل خود را برای آرسنال به ثمر رساند و سانتی معتقد است او میتواند بهتز و بهتر شود.
 
" نسبت به بازیکنانی که قبلا داشتیم دنی بازیکن متفاوتیست. تمام کننده خوبیست ، سریع است و همیشه به دنبال فضاهای خالی میگردد."
 
"ژیرو مهاجم متفاوتیست. او در ضربات سر قوی است چرا که قد و قدرت خوبی دارد. ولبک چیزهایی را در بازی فراهم میکند که قبلا در تیم نداشته ایم. باید بازهم چیزهای بیشتری از او ببینیم و به خاطر حضورش در تیم به او اعتبار دهیم."
 
 
آرسنال چهارشنبه در امارات با گالاتاسرای روبرو خواهد شد و سانتی میگوید این یک بازی مهم برای صعودشان از مرحله گروهی خواهد بود.
 
" بازی بدی بود.(مقابل دورتموند)  اکنون به خوبی آگاهیم که تقریبا مجبور به بردن این بازی هستیم چرا که در صورت نبردن بازی لحظات مشکل ساز زیادی را پیش رو خواهیم داشت. بنابرین بهتر است در این بازی پیروز شویم."
 
" این درست است که آرسنال همواره در مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کرده اما اکنون با پیشینه تاریخیتان به شما امتیاز نمیدهند. مهمترین مسئله برای آرسنال بردن بازی بعدیست و این برد میتواند سناریو گروه را به کلی عوض کند."
 
" وقتی از مرحله گروهی بالا برویم بردن بازیها دشوارتر خواهد بود. متاسفانه در دو فصل گذشته با بایرن مونیخ روبرو شدیم و آنها سخت ترین قرعه در بین 16 تیم موجود در این مرحله بودند. فکر میکنم اگر به تلاش خود ادامه دهیم میتوانیم در این جام  فراتر برویم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۷
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰