loading
در حال بررسی درخواست شما
گرینه هایم محدود شدند
گرینه هایم محدود شدند

گرینه هایم محدود شدند

آرسنال در این بازی آرون رمزی و میکل آرتتا را در نیمه اول از دست داد همچنین جک ویلشر نیز دچار ضرب دیدگی شده بود. این هافبک 22 ساله نزدیک به یک ساعت بازی کرد اما دست ونگر برای آوردن بازیکنان تازه نفس خالی ماند.
 
" مصدومیتها موثر بود اما باید برای نیمه دوم به میدان میرفتیم و تمامی لحظات در جریان بازی قرار داشتیم. این باعث شد تعویض های ما برای وروود مهاجم به زمین محدود شود."
 
"فقط یک تعویض برایمان باقی ماند و اگر تعویضهای دیگری داشتیم میتوانستیم پودولسکی و روزیسکی را وارد زمین کنیم و مسلما این میتوانست تفاوت ایجاد کند."
 
"نمیدانم ویلشر چه مدت بیرون خواهد بود چرا که ضربه ای روی قوزک خود دارد جایی که قبلا از آن ناحیه مصدوم بوده است. امیدوارم مصدومیتش طولانی مدت نباشد. آرون و میکل قطعا بازی مقابل گالاتاسرای و چلسی را از دست میدهند."
 
اکسلید چمبرلین این هفته نخستین گل خود را در این فصل برای آرسنال به ثمر رساند و ونگر امیدوار است او بتواند گل های بیشتری به ثمر برساند.
 
"این چیزیست که از او میخواهید. در این مورد پیشرفت داشته چرا که قبلا بیرون از محوطه جریمه بازی میکرد. اکنون شروع به بودن در آن ناحیه کرده و گلزنی او را دوست دارم. به او انگیزه خواهیم داد تا این کار را باز هم تکرار کند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۷
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰