loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ولبک در مورد دربی و مصدومیتها
صحبتهای ولبک در مورد دربی و مصدومیتها

صحبتهای ولبک در مورد دربی و مصدومیتها

در مورد اولین تجربه اش در دربی شمال لندن...
 
میتوانست بهتر باشد. ما واقعا بازی را کنترل کردیم و موقعیتهای بسیار بیشتری داشتیم. آنها یک شوت در نیمه دوم بدست آوردند و همان توپ به تور نشست از این بابت کمی مایوس شده ایم و همچنین اینکه بازی مساوی شد نا امید کننده است.
 
در مورد مصدومیتها...
 
دشوار است جرا که ما به عنوان یک تیم چیده شده ایم و میدانیم چه چیزی از یکدیگر می خواهیم اما با توجه به مصدومیتها و آمدن بازیکنان جدید به زمین همه چیز برایمان تغییر کرد و ما را به دردسر انداخت. ترجیح میدادیم آن تعویضها را دیرتر انجام دهیم.
 
در مورد عملکرد خودش....
 
در نیمه اول تهدید بهتری محسوب میشدم اما در نیمه دوم احساس میکنم به آن خوبی که باید باشم نبودم. از این بابت کمی نا امید شده ام و در تمرینات بهمراه بقیه بازیکنان تلاش خواهم کرد. امیدوارم در طول مسابقه بهتر بتوانم خودم را در درگیر بازی کنم.
 
در مورد اینکه دربی شمال لندن را چگونه ارزیابی میکند...
 
چند بازی به طور کامل در دربی منچستر بوده ام و همچنین در ساندرلند مقابل نیوکاسل نیز بازی کرده ام بنابرین چیز جدیدی برایم نبود. میدانم که تا چه اندازه برای هواداران و باشگاه مهم است . من واقعا سه امتیاز را میخواستم به همین خاطر اندکی ناراحت هستم.
 
در مورد اولین ماه حضورش در باشگاه...
 
خوشامدگویی خوبی از سوی هواداران ، باشگاه و هر شخصی که به باشگاه ربط پیدا میکند انجام گرفت و حضور در اینجا باعث افتخار من است. من فقط تلاش میکنم تا پیشرفت کنم و مطمئن شوم که همه آنچه از توانم بر می آید برای آرسنال انجام میدهم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۷
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰