loading
در حال بررسی درخواست شما
چیزهای زیادی در دوران غیبت یاد گرفته ام
چیزهای زیادی در دوران غیبت یاد گرفته ام

چیزهای زیادی در دوران غیبت یاد گرفته ام

این بازیکن آلمانی از ماه مارچ تا کنون به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، خارج از ترکیب بوده و اکنون به تمرینات کامل تیم بازگشته است.
 
سرژ تایید میکند که دوران سختی را پشت سر گذاشته و بیصبرانه منتظر بازگشت به ترکیب است.
 
" این بدترین چیزیست که به عنوان یک فوتبالیست میتواند برایتان رخ دهد اما من فکر میکنم باید از آن درس گرفت. به نظم و انضباط خاصی احتیاج دارید تا به اندازه کافی استراحت کنید و چیزی انجام ندهید که به سلامتیتان ضربه بزند. بنابرین ذهنتان فقط به این سمت میرود که متمرکز بمانید و به پیش بروید."
 
"بیش از شش ماه از بیرون از ترکیب بوده ام. آسان نیست که ببینید بقیه بازیکنان فوتبال بازی میکنند و از آن لذت میبرند در حالی که شما نمیتوانید حتی بدوید. باید از این دوران برای آموختن استفاده کنید و تلاش کنید تا  هنگام بازگشت به میادین در بهترین فرم خود باشید."
 
"نکات زیادی در مورد بدنم یاد گرفته ام ،چه تمرینی برایم خوب است و چه تمرینی برایم بد است. وقتی شما یک بازی فوتبال را نگاه میکنید چیزهای بیشتری از آن نسبت به زمانی که در زمین حضور دارید میفهمید و منم  بهمین ترتیب چیزهای زیادی آموخته ام."
 
 در حالی که نبری از سختی این دوران میگوید اما  همواره در دوران بازسازی خوشبین باقی مانده است.
 
" بیشتر اوقات سعی میکنم مثبت بمانم. این بخشی از شغل ماست. شاید مهمترین بخش شغلمان نباشد اما این وجود دارد و فکر نمیکنم بازیکنی وجود داشته باشد که هیچگاه مصدوم نشده باشد."
 
"سعی میکنم هر روز خودم را با گفتن جمله «ادامه بده ، تو نتیجشو در پایان کار خواهی دید» متمرکز و پر انگیزه نگه دارم. این چیزیست که مرا با انگیزه نگه داشته است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۲۵
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰