loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: عملکرد، تضمین کننده امتیازات بیشتر است
ویلشر: عملکرد، تضمین کننده امتیازات بیشتر است

ویلشر: عملکرد، تضمین کننده امتیازات بیشتر است

در لیگ برتر توپچی ها تا کنون فقط موفق به کسب دو برد شده و در رده هفتم جدول قرار دارند.

آرسنال در اکثر بازی ها مالکیت توپ و موقعیت های بیشتری داشته است اما موفق به کسب پیروزی نشده، با این حال ویلشر می گوید هنوز هم می توان نکات مثبتی از روند شروع فصل به دست آورد.

"فکر می کنم این که بگوییم خوب ظاهر نشدیم غیر منصفانه باشد.

"شاید در برخی بازی های نتایجی که می خواستیم را کسب نکرده باشیم، جایی که مساوی کردیم اما باید برنده می بودیم. اما اگر به بازی های ما نگاه کنید نکات مثبت زیادی در آنها وجود دارد.

"بسیار خب، در لیگ برتر امتیازاتی بیش از آنچه تا کنون به دست آورده ایم نیاز داریم اما از نظر تهاجمی در جایگاهی هستیم که نسبت به کسب امتیازات بیشتری که نیاز داریم به ما اطمینان می دهد. همچنین چند بازی سخت را هم پشت سر گذاشته ایم بنابراین خشنود هستیم اما می دانیم توان بهتر کار کردن را داریم.

ویلشر همچنین از عملکردی دفاعی تیم حمایت می کند.

"شاید بزرگترین یا قوی ترین نقطه تیم توان تهاجمیمان باشد اما می دانیم که می توانیم دفاع کنیم. بازیکنانی داریم که می تاونند پا پیش بگذارند، بازیکنانی داریم که می توانند اوضاع را سازماندهی کنند مثل فلامینی و بازیکنان خوب دفاعی.

ویلشر می گوید آنها مصمم هستند اختلاف 3 امتیازی با دورتموند را جبران کنند.

"هدف اصلی اول شدن در گروه است. در سال های گذشته تلاش کردیم این کار را انجام دهیم، حتی با این که گروه های سختی داشتیم مثل کاری که فصل قبل کردیم.

"با بیشترین توانمان سعی می کنیم عملکرد آخرین بازی اروپایی خود [گالاتاسرای] ادامه بدهیم و اینجا پیروزی شویم تا در موقعیت قدرتمندی برای ارزیابی گروه قرار بگیریم، سپس خواهیم دید در 3 بازی آخر چه کاری می توانیم انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۳۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰