loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ، روحیه تیمی ، پودولسکی
پیروزی ، روحیه تیمی ، پودولسکی

پیروزی ، روحیه تیمی ، پودولسکی

ر مورد این که پایان خوبی برای شب تولدتان بود...

پایان خوبی برای بازی بود. مقابل اندرلختی بازی کردیم که خیلی خوب کار کرد. به خوبی سازماندهی شده بودند، بسیار متمرکز و در انتقال توپ از دفاع به حمله سریع و در چالش ها خیلی خوب بودند. در نیمه اول بدون خلق هیچ موقعیتی بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم کمی باز تر و در برابر ضد حملات آسیب پذیر تر شدیم.

فکر می کنم نقطه عطف بازی این بود که وقتی 1-0 عقب بودیم گل دوم را دریافت نکنیم. آنها فرصت خوبی داشتند که از آن استفاده نکردند و در نهایت کیفیت بازیکنانی که به زمین آمدند و تجربه ما تفاوت ایجاد کردند، که غیر منتظره بود. اما تا زمانی که گل دوم را نمی خوردیم فکر می کردم شانسی برای کسب حداقل یک امتیاز داریم. با در نظر گرفتن کیفیت بازی که امشب اندرلخت به نمایش گذاشت، گرفتن هر 3 امتیاز اندکی غیر منتظره بود.

در مورد این آیا می دانستید به گل تساوی دست پیدا می کنید...

بنا به تجربه ام می دانستم که در لیگ قهرمانان پنج دقیقه آخر، توان عصبی نقشی ایفا می کند. باید بدون دریافت گلی دیگر به آن 5 دقیقه می رسیدیم، البته که اگر آنها گل دوم را می زدند بازی تمام می شد. امیدوارم بودم. به نظر نمی رسید اما اتفاق افتاد و این یعنی تمام مخاطرات را پذیرفتیم و در نهایت جواب داد. در بازی های این چنینی این موقعیت ها کمی قمار گونه هستند که امشب جواب داد. مطمئنا به هیچ وجه مشخص نبود این طور خواهد شد.

در مورد این که به روحیه تیم افتخار می کردید یا از بابت نتیجه نگران بودید...

کمی از هر دو. زیرا ما روحیه لازم را داشتیم و باید ادامه می دادیم، ناامید کننده است که امشب فرصت های بیشتری ایجاد نکردیم اما از نظر من این مسئله به این بر می گردد که اندرلخ امشب خیلی خوب دفاع کرد.


در مورد عملکرد مارتینز و پودولسکی 


بله نیازی نیست من چیز زیادی اضافه کنم. از بابت دروازه بان نگران نبودم چون او قامت و کیفیت لازم را دارد و مقابل استرس نیز مقاوم است. همه ی ما می دانیم پودولسکی همواره می تواند گلزنی کند. کمی دلخور است و من مسلما آن را درک می کنم ولی او نیز مهم است و امشب نشان داد در ماه های آینده نیز مهم خواهد بود. مدتی زمان برد تا بعد از جام جهانی به فیزیک مناسب خود برسد ودر حال حاضر تقریبا به آن سطح رسیده است.

در مورد احتمال خروج پودولسکی از باشگاه در تابستان...


او هیچگاه به خروج نزدیک نبود. او 115 بازی ملی دارد و این تصادفی نیست و نشان دهنده ی کیفیت اوست. اعتقا دارم او بازیکنی است که می خواهد در محوطه صاحب توپ شود. شوت زنی او محشر است، دقت او عالی است و چیپ های کوتاه خیلی خوبی میزند. او قبلا نزدیک به گلزنی بود و زمانی که به زمین رفت می دانستم می تواند گل بزند.

در مورد فوتبال بلژیک ...


احترام زیادی برای آن قائل هستم زیرا در اینجا زیاد تقلا کرده ام ! آنها دوباره امشب نشان دادند که بازیکنان بسیار خوبی بیرون داده اند و می توانیم بازیکنان بزرگی که کشور را ترک کرده اند را نیز لحاظ کنیم . اما بازیکنان خیلی خوبی پرورش می دهند که امشب کیفیت آنها را دیدیم و این به خاطر کارقابل تحسین آنها در آکادمی هاست.

در مورد دو بازی بعدی در گروه ...


بیایید پس از پیروزی در خانه ی اندرلخت بازی بعدی را ببریم . امشب چیزهای زیادی در مورد آنها فرا گرفتیم و اگر آنها را شکست دهیم، شانس خوبی برای بالا رفتن از گروه داریم. سپس مقابل دورتموند در خانه بازی می کنیم که بعدا می بینیم چه می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰