loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: آب در ۱۰۰ درجه جوش می آید، نه ٩٩ درجه
ونگر: آب در ۱۰۰ درجه جوش می آید، نه ٩٩ درجه

ونگر: آب در ۱۰۰ درجه جوش می آید، نه ٩٩ درجه

 
آرسنال 5 بازی از 8 بازی لیگ برتر را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشته که آخرین آن هم تساوی دقایق پایانی برابر هال در هفته گذشته بود.
 
ونگر می گوید دو ماه نخست لیگ برای آرسنال ناامید کننده بوده ولی اطمینان دارد که وقتی تیم جا بیافتد، نتیجه هم از راه خواهد رسید.
 
"ناامید کننده بوده است و باید بهتر بازی کنیم. باید هدف مان این باشد.
 
"بازی ها در کنترل ما بوده اند ولی با یک لحظه غفلت، تاوان پرداخته ایم. به همین دلیل است که فکر می کنم باید تلاش دفاعی مان را به عنوان تیم بیشتر کنیم.
 
"می توانیم در حمله و دفاع کارآمدتر باشیم و به این خواهیم رسید. من این موضوع را بهتر درک می کنم چون بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده اند.
 
"همچنین در این فصل هرگز برای مدتی طولانی در بازی برتری مان را حفظ نکرده ایم و همیشه باید جبران می کردیم و این کار را از نظر تهاجمی سخت می کند.
 
"برای مثال در دیدار برابر هال 1-0 پیش بودیم ولی 1-2 عقب افتادیم. اگر وقتی 1-0 جلو بودیم گل دوم را هم می زدیم، آنها باید از دفاع خارج می شدند و با بازیکنانی که داریم، کارمان در ضد حملات آسان بود.
 
"فکر می کنم الان 95% هستیم که پس از جام جهانی و با بازیکنان جدید عادی است. شما مهمترین فاکتورها را در تیم می بینید: نگرش و کیفیت. ولی آب در 100 درجه جوش می آید و نه حتی در 99 درجه. باید به 100 درجه برسیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰