loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: دندان الکسیس خنجر دارد
آرتتا: دندان الکسیس خنجر دارد

آرتتا: دندان الکسیس خنجر دارد

الکسیس در ماه اکتبر نیز عملکرد خوب خود را ادامه داد و در برابر ساندرلند روی دو اشتباه از برون و مانونه دو گل آرسنال را به ثمر رساند.

آرتتا سخت کوشی الکسیس را در موفقیت های وی کلیدی می داند.

"هر دو گل بازی با ساندرلند به خاطر سختکوشی ما به ثمر رسید. وقتی بازیکنان حریف را تعقیب می کنید می توانید آنها را وادار به اشتباه کرده و به دردسر بیاندازید.

"بارها و بارها این کار را تکرار می کنید و حریف [سرانجام] مرتکب اشتباه می شود. این چیزی است که به آن احتیاج داریم و حالا در جلوی زمین بازیکنانی را داریم که در دندان های خود خنجر دارند و می خواهند این کار را بکنند بنابراین باید بیشترین استفاده را از این مسئله ببریم. هر چه بیشتر این کار را بکنیم بیشتر پیشرفت می کنیم.

"الکسیس به خوبی ساندرلند را تحت فشار گذاشت. اشتیاق و تعهد او به علاوه روشی که می خواهد در آن تمرین و پیشرفت کند برجسته است.

"الکسیس یکی از بهترین هاست. او بسیار متعهد است حتی در جلسات ریکاوری او می خواهد بیرون رفته و برای بهبود وضعیتش تمرین کند.

"برای او اینجا فرهنگ و زبان متفاوتی وجود دارد بنابراین او الزاما گاهی اوقات متوجه نمی شود ما چه می گوییم اما او می خواهد فوتبال بازی کند و من فکر می کنم در اینجا احساس راحتی می کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰