loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ژیرو ، اعتماد به نفس
پیروزی، ژیرو ، اعتماد به نفس

پیروزی، ژیرو ، اعتماد به نفس

در مورد دو برد 4-1 در 5 روز ...
ما می توانیم گل بزنیم و امشب دوباره این را نشان دادیم. در مجموع بازی پویایی بود که در آن از نظر دفاعی کاملا مستحکم بودیم، علیرغم این حقیقت که در عقب زمین دستمان خالی بود. از نظر هجومی همواره خطرناک به نظر می رسیدیم. در نهایت در روشی متقاعد کننده پیروز شدیم. 4 گل زدیم و این امر لازم بود. واکنش ما پس از بازی با استوک قوی بوده و به ما اجازه می دهد در کریسمس خوب کار کنیم.

در مورد هواداران که نام او شما را می خواندند...
از این بابت سپاسگذارم و از آن لذت می برم اما مهم ترین مسئله روشی که است فوتبال بازی می کنیم و فکر می کنم مهم ترین چیز این است که هواداران خوشحال به خانه برگردند زیرا خوب بازی کردیم و بردیم.

در مورد گل دوم ژیرو...

گل خارق العاده ای بود، گل سانتی کازورلا هم خارق العاده بود و پاس های فوق العاده ای از سانچز دیدیم. بلرین توپ را از چمبرلین گرفت و ارسال عالی انجام داد که ژیرو آن را با بیرون پا تبدیل به گل کرد. گل های فوق العاده ای زدیم. گل اول عالی بود و من نتوانستم متوجه شوم گل ولبک در نیمه اول چه مشکلی داشت. باید دوباره آن را ببینم اما همواره به نظر می رسید می توانیم گل بزنیم.

در مورد این که ژیرو چه چیزی به تیم می بخشد...

او هنوز 100% آماده نیست اما حضور [فیزیکی] خود را نشان می دهد. بازی ترکیبی او خوب است، یک و دو های خوبی دارد و به خوبی از توپ محافظت می کند. وقتی به خاطر پرس نیوکاسل مقابل خط دفاعیمان مجبور شدیم از توپ های بلند استفاده کنیم همیشه شانس خوبی برای تصاحب توپ داشتیم [به خاطر حضور ژیرو].


در مورد عملکرد خوب دیگر الکسیس ...
من نمی توانم از هیچ یک از عملکردهای امروز ناراضی باشم زیرا فکر می کنم همه خوب بازی کردند .

در مورد نشان دادن خود در لیگ ...
ما فرصتی برای انجام این کار داریم و این مسئله چالش پیش روی ما است.

در مورد تفاوت بین این دیدار با دیدار استوک ...
برای گفتنش کمی هراس دارم ولی در دیدار مقابل استوک، ابتدای بازی و عملکرد دفاعیمان را از دست دادیم. به فرصت هایی که در برابر استوک داشتیم نگاه کنید ، می توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم و کار را با 10 بازیکن تمام کردیم. از نظر دفاعی از همان آغاز در جریان بازی نبودیم و بهای آن را پرداخت کردیم. در فاز هجومی فاجعه نبودیم ولی عملکرد دفاعیمان به اندازه کافی خوب نبود.

در مورد مصدومیت های رمزی و کوشلنی ....

من فکر بهتری دارم. رمزی برای چند هفته بیرون خواهد بود و کوشلنی نیز همینطور است . آنها هفته ی دیگر باز نمی گردند.

در مورد اینکه آرسنال خلاقانه ترین فوتبال را در جزیره بازی می کند ؟....
ما تلاش می کنیم این کار را انجام دهیم. من فکر نمی کنم خلاق ترین تیم باشیم. در فوتبال همیشه اینگونه است، شما سعی می کنید حمله کرده و به جلو روید و زمانی که پیروز شوید همه شما را تحسین میکنند و وقتی پیروز نشوید همه می گوین که به اندازه کافی واقع بین نیستید.اعتقاد دارم ، هدف ما ترکیبی از حفظ سبک بازی و خوب دفاع کردن است، این همان کاری است که ما امروز انجام دادیم..

در مورد اعتماد به نفس آرسنال ...
در 6 بازی گذشته 5 پیروزی به دست آوردیم . نیاز داریم چندین برد دیگر کسب کنیم تا اعتماد به نفس خود را بیافزاییم . شما می توانستید ببینید که در مرحله ای وقتی بازی 3 - 1 شد کمی مضطرب بودیم و هواداران نیز احساس می کردند که روح بازی با اندرلخت تا حدودی بازگشته است . ما به چند بازی دیگر نیاز داریم.

در مورد هواداران ...
وظیفه ی من پیروزی در بازی ها و خوشحال کردن مردم است. آن اتفاقی که هفته ی گذشته رخ داد ، در تلویزیون گفتم، برای 18 سال در این کشور کار کرده ام و قدردان آن هستم. از سوی 9/99 افراد با احترام بسیاری پذیرفته شده ام. من می توانم آن 01/0 درصد را بپذیرم و با آن زندگی کنم. وظیفه ی من خوشحال کردن افراد است، اگر آنها خوشحال نیستید، باید با آن کنار بیایم..

در مورد اینکه کار مربیگری مانند یک دادگاه دائمی است ...
تا حدی اینگونه است. از یک سو از آن بهره می بریم زیرا هواداران ما بسیار زیاد می شوند. از طرف دیگر مسئله ی منفی این است که همه در مورد آن صحبت می کنند و وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، کنار آمدن با همه نظرات کمی مشکل تر می شود..

در مورد قرعه کشی لیک قهرمانان...
طی سال های اخیر به خوبی از ما پذیرایی شده است. شاید آخر هفته به کلیسا بروم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰