loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر :  انگار زندگی من با خودش ملاقات خواهد کرد
ونگر :  انگار زندگی من با خودش ملاقات خواهد کرد

ونگر : انگار زندگی من با خودش ملاقات خواهد کرد


آرسن ونگر می گوید دیدار با موناکو ملاقات با 25 سال زندگی اش می باشد .

آرسن ونگر 18سال است هدایت آرسنال را بر عهده دارد و پیش از آن 7 سال سرمربی موناکو بوده و پیش از رفتن به ژاپن در سال 1994موفق شد با آنها قهرمان لیگ فرانسه شود .

پس از جدایی از موناکو ونگر هیچ وقت به آنجا [ استادیوم موناکو] بازنگشته و هم اکنون از فرصت تجدید دیدار با آنها در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است .

آرسن ونگر گفت :" شانس و فرصت های کمی داشتیم تا به موناکو بخوریم و من فکر می کنم این یک اتفاق عجیب در زندگی من است .چون من در مجموع 25 سال را در آرسنال و موناکو سپری کردم در حقیقت کمی به این مسئله شبیه است که زندگی من با خودش ملاقات خواهد کرد ."

"این اتفاق خوبی هم هست زیرا من به جایی باز میگردم که در آن کار خود را آغاز کرده ام .من هیچگاه به آنجا باز نگشته ام زیرا من همیشه گرفتارم و از زمانی که کار خود را در انگلیس آغاز کرده ام در طول فصل هر سه روز یک بار بازی داشته ایم . من چند باری به شهر موناکو سفر کرده ولی به استادیوم نرفته ام ."

ونگر اضافه کرد :"در هر حال این یک فرصت برای ما است که به یک چهارم صعود کنیم ."

" با این حال قرعه ی موناکو قرعه ی سختی است زیرا آنها در گروه سختی سرگروه شدند و این برای ما به معنای یک هشدار است که آماده رویارویی با تیمی باشیم که بسیار خوب دفاع می کند و در ضد حملات بسیار سریع است . ما نیاز به یک عملکرد دفاعی خوب در مقابل آنها داریم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰