loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی - اهمیت صحبت کردن
شزنی - اهمیت صحبت کردن

شزنی - اهمیت صحبت کردن

 
شزنی در ابتدا وارد آکادمی آرسنال شد و سپس در 19 سالگی نخستین بازی اش را برای تیم اصلی انجام داد تا اینکه به شماره یک تبدیل شد.
 
ویچک می گوید در ابتدا صحبت کردن با مدافعان باتجربه تیم برایش غیرطبیعی بوده ولی شرایط تغییر کرده است.
 
"به عنوان دروازبان مسئولیت های بیشتری دارید. سن تان بالا می رود و باتجربه تر می شوید و هر چه بیشتر با هم تیمی هایتان صحبت می کنید، بیشتر حرف شما را می پذیرند، حتی اگر گاهی به روش درستی با آنها صحبت نکنید.
 
"اگر ناراضی باشید و سر هم تیمی هایتان فریاد بکشید، آنها درک می کنند. وقتی جوان تر بودم کاملا این را نمی دانستم. فریاد میزدم و بعدش احساس خوبی به من دست نمی داد.
 
"همیشه مربی دروازبانان پشت دروازه با من حرف می زد و می گفت چه چیزهایی به دفاع بگویم چون به عنوان یک دروازبان جوان، تاکتیک ها را تمام و کمال متوجه نمی شوید و نمی خواهید فقط بی دلیل فریاد زده باشید.
 
"در ابتدا جاه طلبی من باعث می شد سر بازیکنان فریاد بزنم. آنها بزرگتر از من بودند - 19 ساله بودم وقتی به تیم آمدم، مدافعانی 30 ساله جلوی من بازی می کردند - پس شرایط یرای من عادی نبود.
 
"هرگز نمی بینید که هم تیمی هایتان برگردند و صحبت کنند، حتی اگر بد حرف زده باشید - که گاهی پیش می آید. تا زمانی که با احترام صحبت کنم کار سختی نخواهم داشت."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰