loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: پول منطقی را پرداخت خواهیم کرد
ونگر: پول منطقی را پرداخت خواهیم کرد

ونگر: پول منطقی را پرداخت خواهیم کرد

 
آرسن ونگر تایید کرد باشگاه در حال مذاکره با ویارئال برای جذب گابریل پائولیستا است.
 
این مدافع برزیلی هنوز در تیم ملی بازی نکرده است و شرایط مجوز کار را ندارد ولی ونگر معقتد است این موضوع به نحوی حل خواهد شد و آرسنال سعی می کند این بازیکن را در ماه جاری جذب کند.
 
"در حال مذاکره هستیم. آیا می توانیم به توافق برسیم؟ نمی دانم. مذاکرات به کندی پیش می رود ولی شانسی برای این انتقال وجود دارد.
 
"آماده ایم تا پولی که فکر می کنیم منطقی است را پرداخت کنیم و مهم نیست این مبلغ چقدر باشد. اگر به این نتیجه برسیم که منطقی است، پرداخت خواهیم کرد.
 
"در حال حاضر این انتقال 50-50 است. ما به قوانین انگلستان احترام می گذاریم. وقتی بازیکنی شرایط گرفتن مجوز کار را ندارد، شما به کميسيونی می روید و آنها به شما می گویند آیا می توانید بازیکن را داشته باشید یا نه. ما این را می پذیریم."
 
قوانین مجوز کار در تابستان تغییر خواهد کرد و بازیکنانی که بالای 10 میلیون پوند قیمت داشته باشند نیازی به مجوز نخواهند داشت. ولی ونگر می گوید برای تقویت تیم نمی تواند تا تابستان صبر کند.
 
"در درجه اول واقعا منطق این قانون را درک نمی کنم. این منطق را که گرفتن مجوز کار با پولی که برای یک بازیکن پرداخت می کنید رابطه مستقیم دارد را درک نمی کنم. مجوز باید بر اساس کیفیت یک بازیکن باشد.
 
"در درجه دوم هم ما بازیکن را می خواهیم. اگر بازیکنی مجوز کار بخواهد آن را همین حالا انجام می دهیم و برای تابستان صبر نخواهیم کرد. الان نیاز به بازیکن داریم پس مهم نیست قوانین چه باشند، انتقال باید در همین ماه انجام شود."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰