loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری: کوکلن و گزینه ها
ادامه کنفرانس خبری: کوکلن و گزینه ها

ادامه کنفرانس خبری: کوکلن و گزینه ها

در مورد بازی با من سیتی...

عملکردی کنترل شده و با استحکام و همبستگی بالا ارائه کردیم. این همیشه پایه و اساس خوبی است. همه بازیکنان سختکوش و پرتلاش بودند. آیا می توانیم این تمرکز را روی کیفیت خودمان حفظ کنیم و سطح فنی خود را ارتقا دهیم؟ فقط می توانیم قوی تر شویم.

در مورد این که تغییری ایجاد شده است...

البته آنچه آخر هفته رخ داد به ما کمک می کند اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم. فکر می کنم نگرش بازیکنان از اول فصل، نسبت به میل برای خوب کار کردن و استحکام آنها عالی بوده است. اساس و اصول ما تغییر نکرده بلکه قطعا باور بیشتری داریم و باور ما تقویت شده است.

در مورد این که می خواهید این روحیه را در همه بازی ها ببینید...

البته [که این طور است]. باور دارم این روحیه همیشه وجود داشته است. فقط ما همیشه این استحکام دفاعی را نداشته ایم چون در بسیاری از مواقع در موقعیتی بودیم که باید همگی جلو می رفتیم زیرا گل های زودهنگام خورده بودیم.

در مورد این که این خط حمله بهتر از خط حمله تیم شکست ناپذیر است...

فکر می کنم از نظر تعداد، بازیکنان سطح بالای بیشتری نسبت به آن زمان داریم. آن موقع بازیکنانی استثنایی داشتیم اما نسبت به امروز کم تعداد تر بودیم. رقابت برای جایگاه ها - آنچه قطعا ولکات می خواسته به آن اشاره کند - به دشواری امروز نبود و من با او موافقم. با این حال در تیم شکست ناپذیر بازیکنانی استثنایی داشتیم.

در مورد بازگشت کوکلن به باشگاه...

در تمرینات دیدم او پیشرفت های زیادی داشته و به او توضیح دادم برای این که به او شانسی احتمالی بدهم نیاز دارد بازی کند. نمی توانستم به او بازی دهم، فقط در صورتی می توانستم این کار را بکنم که پیش از آن جایی بازی کرده بود. او این چالش را قبول کرد و از زمانی بازگشته به او بازی دادم خوب کار کرده است.

در مورد این که او می تواند راه حلی بلند مدت باشد...

بله، البته. او بازیکن بسیار جوانی است. به آن چه در زمین رخ می دهد نگاه کنید. توپ را بگیرید و یک پاس خوب بدهید، در پست او این ویژگی مهمی است.

در مورد پیشنهاد دادن قرارداد جدیدی به او...

بله قرارداد جدیدی به او پیشنهاد داده ایم. مطمئنم توافق صورت می گیرد.

در مورد گزینه هایی که ولکات و اوزیل به او می دهند...

وقتی روی نیمکت رقابتی وجود ندارد مردم شما را مورد شماتت قرار می دهند و هنگامی که رقابتی باشد هم شما را زیر سوال می برند. این که در این لحظه رقابت برای حضور در ترکیب وجود دارد درست است. این نعمتی است که باشگاهی در قد و قواره ما استطاعت آن را دارد. این رقابت می تواند بازیکنان را بهتر کند چون رقابت درون باشگاه بسیار مهم است چرا که باعث می شود بازیکنان همیشه هوشیار باشند. اینها بازیکنانی هستند که اندکی در موقعیت خاصی قرار گرفته اند. کیفیت آنها نیست که مورد سوال قرار گرفته است مسئله این است که آنها به تازگی از مصدومیت بلندمدت بازگشته اند.

در مورد بهترین ترکیب اصلی شما...

بهترین ترکیبی که در سر دارم هر هفته می تواند تغییر کند. در دنیایی هستیم که رقابت حیاتی است و این رقابت بر اساس عملکرد شما در آخرین بازی شکل می گیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰