loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، پائولیستا و روزیسکی
پیروزی، پائولیستا و روزیسکی

پیروزی، پائولیستا و روزیسکی

 
در مورد پیروزی...
 
باور دارم عملکرد خوبی داشتیم و با شانس هایی که ایجاد کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در مجموع در درجه اول می خواهید عملکرد باکیفیتی داشته باشید و صعود کنید. آنها دو شوت به چارچوب داشتند. وقتی خارج زا خانه بازی می کنید و تیم میزبان دو شوت در چارچوب دارد - فکر می کنم نمایشی را که انتظار داشتم ارائه کرده ایم.
 
در مورد اینکه حالا آرسنال مدعی قهرمانی جام حذفی است...
 
با نتایج دیروز باید کمی احتیاط کنید. جام حذفی، جام حذفی است. چیزی که می خواهید این است که برای صعود روی دور بعدی تمرکز کنید. از فصل گذشته این تجربه را داریم که هر مرحله ای سخت است. سخت ترین بازی های فصل گذشته، آنهایی نبودند که انتظارشان را داشتیم - پس بیایید منتظر قرعه کشی باشیم. مسلما می خواهیم بجنگیم و از عنوان مان دفاع کنیم ولی هنوز راه درازی برای اینکه بگوییم آرسنال مدعی قهرمانی است وجود دارد.
 
در مورد گابریل پائولیستا...
 
در آستانه قطعی شدن است و فکر می کنم امشب یا فردا این انتقال قطعی شود.
 
در مورد اینکه اکنون آرسنال بیشترین شتاب حرکتی را بین 6 تیم بالای جدول دارد...
 
شتاب حرکتی خوبی داریم ولی باید بسیار هوشیار باشیم چون می دانیم اگر کیفیت تان کمی کاهش پیدا کند، شتاب حرکتی در فوتبال خیلی سریع می تواند از بین برود. فرصت خوبی داریم تا این فصل را خوب تمام کنیم پس باید نشان دهیم در تک تک بازی ها می توانیم رقابت کنیم و از بازی ها با برد خارج شویم.
 
در مورد اینکه نتایج دیروز فرصت بهتری برای قهرمانی به آرسنال داده است...
 
فکر می کنم نتایج دیروز اخطاری غیرمستقیم برای ما بود. کمی شما را هوشیار می کند و فکر می کنید، این ها تیم های چمپوینشیپ اند ولی می دانید که تیم های دسته های پایین تر اکنون تیم های خوبی هستند. آنها از حالت آکادمی خارج شده اند - در لیگ برتر نیستند ولی فاصله زیادی هم از آن ندارند. آنها می توانند برای 90 دقیقه سرعت بازی را تاب بیاورند و در بازی های حذفی هرگز ناامید نمی شوند. اگر به تیم های لیگ یک هم نگاه کنید، می بینید که تیم ها فوتبال خوبی بازی می کنند. اگر آماده نباشید، می بازید.
 
در مورد اینکه آیا پس از دیدن نتایج دیروز باز هم اطمینان تان را حفظ کردید...
 
پیش خودم فکر کردم این نشان می دهد بازی سختی خواهیم داشت. ابتدا نتایج را باور نکردم. دو بار آنها را چک کردم و فکر کردم ما هم بازی سختی خواهیم داشت.
 
در مورد دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی...
 
من از طرف دیگری به موضوع نگاه می کنم. شما همیشه می خواهید بدانید چه چیزی اتفاق خواهد افتاد و من نباید بگذارم بازیکنان به این موضوع فکر کنند چون کسی از آینده خبر ندارد. ما یکی از مدعیان خواهیم بود، چون فکر می کنم منچستر یونایتد می تواند صعود کند و چند تیم لیگ برتری دیگر هم بالا خواهند آمد. ما بین مدعیان هستیم ولی نمی توانیم پیش بینی کنیم چه تیمی قهرمان خواهد شد.
 
در مورد گزینه های تهاجمی...
 
در این مقطع از فصل، آرسنال هرگز این تعداد گزینه تهاجمی خوب نداشت. فصل گذشته بازیکنان زیادی را در ژانویه از دست دادیم ولی امسال در ژانویه برگشتند چون زودتر مصدوم شده بودند.
 
در مورد بازی کردن بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند...
 
بله، کمک خواهد کرد.
 
در مورد تئو ولکات...
 
برای بازی اول دلگرم کننده بود. همچین اوزیل. شاید در نیمه دوم مقداری کم آوردند ولی در مجموع آماده اند.
 
در مورد توماس روزیسکی...
 
او فوق العاده بود. بازیکنی که همه ما دوستش داریم. اگر فوتبال را دوست داشته باشید، روزیسکی را دوست دارید. فراتر از این، او شخصیت فوق العاده ای دارد، گل زد و من برای او خیلی خوشحالم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰