loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین در مورد پیروزی برابر اورتون
بلرین در مورد پیروزی برابر اورتون

بلرین در مورد پیروزی برابر اورتون

 
در مورد پیروزی...
 
بازی سختی بود. مهم بود که به پیروزی برسیم و (پس از شکست برابر موناکو) برگردیم. خوشحالم که تیم نهایت تلاشش را به کار گرفت و به پیروزی رسیدیم.
 
در مورد اهمیت پاسخ به شکست برابر موناکو...
 
برای همه بسیار مهم بود. هواداران پس از نمایش چهارشنبه گذشته تیم، لیاقت این برد را داشتند. برای تیم مهم بود که به مسیر پیروزی برگردد. برد خیلی خیلی مهمی بود و به دست آوردن این برد برای تیم اهمیت زیادی داشت.
 
در مورد اینکه زندگی برای یک بازیکن جوان آرسنال چطور پیش می رود...
 
فوق العاده است. هر روز با بازیکنان فوق العاده ای تمرین می کنم، شانس بازی به دست می آورم تا مقابل بازیکنان و مربیان سطح بالا قرار بگیرم. برای من به دست آوردن این شانس ها و تلاش کردن بسیار لذت بخش است.
 
در مورد اینکه تیم به چه چیزهایی می تواند برسد...
 
باید تا جایی که می توانیم نتیجه بگیریم. برای امتیاز گرفتن بازی می کنیم پس باید در همه مسابقات تا جایی که می شود نتیجه را به دست بیاوریم. به بازی برگشت مقابل موناکو ایمان داریم. همانطور که آنها توانستند سه گل بزنند، ما هم می توانیم، بنابراین کار تمام شده نیست. باید کنار هم بمانیم و بهترین نتایج را بگیریم.
 
در مورد گرفتن منچستر سیتی در جدول...
 
فقط چهار امتیاز فاصله است. لیگ بازی های زیادی را به شما تحمیل می کند بنابراین مهم است که در بازی های بزرگ هم برنده شویم. نشان داده ایم که می توانیم مقابل تیم های بزرگ نتیجه بگیریم و بهترین کار هم همین است.
 
در مورد بازی کردن مقابل جمعیت زیاد...
 
در ابتدا سخت است چون به عنوان یک بازیکن جوان به آن عادت ندارید ولی مهم است که وقتی با هم تیمی هایتان آشنا شدید، مثل قبل فوتبال بازی کنید. در ابتدا فشار فاکتور مهمی است که باید با آن کنار بیایید.
 
در مورد اینکه چه کسی برای جا افتادن به تو کمک کرد...
 
همه فوق العاده بوده اند، خصوصا اسم های بزرگ مثل پِر و سانتی. میکل هم به من خیلی کمک کرد و باعث شدند در تیم جا بیفتم. حالا با کمک هم تیمی هایم احساس خیلی بهتر و اعتماد به نفس بیشتری دارم. در مجموع همه بازیکنان با من خوب بوده اند.
 
در مورد رسیدن به تیم اصلی...
 
وقتی هنوز جوان هستید بیشتر با بازیکنانِ اسپانیایی حرف می زنید - ما در تیم مثل یک خانواده کوچک هستیم ولی مهم است که مربیان و کادر باشگاه را هم بشناسید و پس از آن بیشتر کار را انجام داده اید.
 
در مورد شانسی که در بازی دیروز داشتی...
 
می دانستم که مسوت به من پاس خواهد داد ولی جاگیلکا سد توپ خوبی انجام داد. من هم شانس های دارم، گاهی گل می شود و گاهی هم نه. مهم است که به تیم در حمله کمک کنم. امیدوارم دفعه بعد شانسی که به وجود می آید گل شود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰