loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبو :ژیرو به موقع در جای مناسب قرار میگیرد
چمبو :ژیرو به موقع در جای مناسب قرار میگیرد

چمبو :ژیرو به موقع در جای مناسب قرار میگیرد

چمبرلین به تمجید توانایی بالفطر الیویه ژیرو در گلزنی در دیدار آرسنال و اورتون که به پیروزی 2-0 توپچی ها انجامید پرداخت .

مهاجم فرانسوی آرسنال پس از سپری کردن شب سختی که مقابل موناکو داشت با به ثمر رساندن گلی که در دیدار مقابل اورتون به ثمر رساند و یک پیروزی حیاتی را برای ونگر به ارمغان آورد واکنش نشان داد .

پس از بازگشت ژیرو از دوران مصدومیت وی 10 گل و 3  پاس گل را در کارنامه اش به ثبت رسانده و چمبرلین معتقد است او برای خط حمله ی آرسنال بسیار اهمیت دارد .

بازیکن ملی پوش انگلستانی آرسنال گفت :"اُلی وقتی برای گلزنی می آید همیشه در آن اطراف است ."

"این چیزی است که ما نیاز داریم، او می تواند گل بزند، نه فقط وقتی ما سوار بر بازی هستیم بلکه او می تواند با ضربه سر روی یک ضربه ایستگاهی یا به صورت ناگهانی گل بزند و بازی را برگرداند و این کاری است که او انجام داد.

"در نیمه اول چندان روی بازی کنترل نداشتیم اما اُلی همیشه در زمان درست در جای درست حضور دارد و در محوطه جریمه مثل یک شکارچی مخفی است همانطور که به خوبی توپ را برای ما حفظ می کند. گل مهم دیگری برای ما زد و من فکر می کنم عملکردش واقعا خوب بود.

"می دانستیم باید فرم خود در لیگ را ادامه دهیم، به ویژه بعد از باخت مایوس کننده در وسط هفته، این فرصت ما برای بازگشت بود. تنها راه انجام ان گرفتن 3 امتیاز بود و ما اکنون این کار را کردیم پس می توانیم برگردیم و به بازی نگاه کنیم و شاد باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰