loading
در حال بررسی درخواست شما
برای کسب جایگاهم رقابت شدیدی وجود دارد
برای کسب جایگاهم رقابت شدیدی وجود دارد

برای کسب جایگاهم رقابت شدیدی وجود دارد

اوسپینا می گوید از آغاز فصل رقابت شدیدی برای کسب جایگاهی که دارد وجود داشته است .

دروازه بان کلمبیایی آرسنال در 11 بازی اخیر خود 5 بار دروازه را بسته نگه داشته و در جریان دیدار مقابل اورتون که به پیروزی 2-0 آرسنال انجامید، واکنش های بسیار مهمی از خود نشان داد.

شزنی و املیانو مارتینز دیگر رقبای اوسپینای 26 ساله در تیم هستند و او می گوید این مسئله موجب می شود او بهترین توان خود را نشان دهد .

اوسپینا گفت :"در اینجا در تک تک جلسات تمرین مبارزه می کنید. آرسنال دروازه بانهای فوق العاده ای دارد و این مسئله اهمیت دارد."

"مربی تصمیم می گیرد اما هر کس کار خودش را انجام می دهد، رقابت سالم است و امیدوارم به روند خود ادامه دهم و از فرصت هایی که بدست می آورم نهایت بهره را ببرم."

"در سطحی که ما حضور داریم، در تیمی مانند آرسنال شما همواره باید علمکرد مناسبی ارائه دهید تا در تیم ماندگار شوید و این مسئله به شما کمک می کند سخت تر مبارزه کنید و هر روز پیشرفت کنید."

اوسپینا خوشحال است که در دیدار مقابل اورتون یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشته و می گوید عملکرد گابریل یکی از دلایل کلیدی این نتیجه بود.

" او بازیکنی بسیار سرعتی و تکنیکی است.برای او یک عملکرد عالی بود او به ما کمک می کند رو به جلو حرکت کنیم. آرسنال می تواند روی مدافعان عالی خود حساب باز کند و او یکی از آنهاست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰