loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد سیاستش در رختکن
ونگر در مورد سیاستش در رختکن

ونگر در مورد سیاستش در رختکن

 
مصاحبه آرسن ونگر با مجله رسمی باشگاه در مورد سیاست رفتاری اش پس از بازی ها:
 
"دوست ندارم پس از بازی سر بازیکنان فریاد بکشم چون ممکن است آسیب را بیشتر کنید. درست است که در مواقعی برای انجامش وسوسه می شوید.
 
"با وجود این گاهی پس از بازی ها به شدت عصبانی می شوم ولی بیشتر اوقات سعی می کنم خودم را کنترل کنم و پیش خودم می گویم: 'این شکست به اندازه کافی آسیب زده است، بیشترش نکن.'
 
"گاهی می توانید به یک بازیکن بگویید: 'تقصیر تو بود که روی سانتر گل خوردیم.' ولی بعدا به تصاویر نگاه می کنید و می بینید که اصلا او مقصر نبوده است.
 
"در این حالت تحت عنوان سرمربی باید به آن بازیکن بگویید: 'معذرت می خواهم، اشتباه کرده بودم.' بهتر است اگر چیزی می گویید در مورد آن مطمئن باشید."
 
با وجود چندین سال تجربه مربیگری، ونگر می گوید باختن بازی به شدت روی او اثرگذار است.
 
"اگر آخرین بازی مان را باخته باشیم و برای مدتی هم بازی نداشته باشیم، گاهی پیش می آید که تمام آن روزها را از خانه بیرون نروم.
 
"شاید مردم ندانند که باختن چقدر به من آسیب می زند ولی فکر می کنم می دانم که به هواداران آسیب می زند. اگر باختن شما را اذیت نکند، در این بازی دوام نخواهید آورد.
 
"عصرها گاهی برنامه Match of the Day را تماشا می کنم تا ببینم در گوشه کنار چه اتفاقاتی افتاده است یا اینکه در مورد ما چه می گویند.
 
"گاهی فکر می کنم شاید بهتر باشد که حین تماشا صدای تلویزیون را قطع کنم. به وضعیت فکری ام بستگی دارد - گاهی هم دوست دارم بدانم که چه چیزی برای گفتن دارند.
 
"تنها چیزی که مرا ناراحت می کند نیت بدی است که پشت انتقادات وجود دارد. اگر انتقادات بر اساس ارزیابی منصفانه باشد آنها را می پذیریم. ولی وقتی انتقاد فقط به قصد ضربه زدن باشد، مسلما ناراحت کننده است.
 
"بازی ها انرژی زیادی می گیرند. همیشه روز بعد، ساعت 4 بعد از ظهر، اثرات آن روی من پیدا می شوند. کمی فشارتان می افتد و سپس خستگی را احساس می کنید.
 
"هیچوقت در شب پس از بازی خوب نمی خوابم. اگر برنده شده باشیم کمی شرایط بهتر است ولی باز هم خیلی کوتاه می خوابم.
 
"فقط برای 2 یا 3 ساعت می خوابم. خیلی دیر به رخت خواب می روم و ساعت 6 صبح هم بیدار می شوم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : london24
بازدید: ۹۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰