loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: سعی می کنم مطمئن باشم
ونگر: سعی می کنم مطمئن باشم

ونگر: سعی می کنم مطمئن باشم

 
ونگر از سپتامبر 1996 سرمربی آرسنال است و تاکنون بیشتر از 600 پیروزی را به دست آورده.
 
ونگر می گوید همیشه به صورت یکسان برای بازی ها آماده می شود ولی هر بازیکنی عادات خودش را دارد که باید مدنظر قرار بگیرد.
 
"همه متفاوت هستند و متفاوت آماده بازی می شوند ولی خودم سعی می کنم همیشه مطمئن باشم. همیشه اطمینان دارم که تیمم خوب است و می خواهم این را نشان بدهم.
 
"ولی همیشه دقیقا وضعیت روانی تیم حین بازی را نمی دانید و همچنین انرژی جسمانی تیم در روز یک بازی به خصوص را. چرا؟ چون همه انسان هستیم و هر روز با یک حالت یکسان از خواب بیدار نمی شویم.
 
"این برای هر بازیکنی صادق است و اگر این شرایط را ضرب در 18 کنید (ترکیب تیم در روز بازی)، حاصل به دست آمده ابهامی را که ممکن است به وجود بیاید را نشان می دهد. من مطمئن هستم و البته کمی مردد و کنجکاو که بدانم تیم چقدر انرژی روانی و فیزیکی در روز بازی دارد.
 
"اطمینان دارم که در روز بازی هر کسی که اطراف تیم است سعی می کند این انرژی را تا جای ممکن بالا ببرد. مسلما در مورد کیفیت بازیکنان یقین دارم ولی تردید در مورد سطح انرژی در روز بازی وجود دارد."
 
ونگر می گوید پیش از شروع بازی کمی اضطراب وجود دارد ولی می گوید طبیعت غیرقابل پیش بینی فوتبال باعث شده عاشق این ورزش باشد.
 
"مسلما پیش از شروع بازی مضطرب هستم چون فوتبال ریاضی نیست که همه چیز در آن مشخص باشد. شما در ریاضی می دانید که همیشه 1 بعلاوه 1 می شود 2، ولی در فوتبال 1 بازیکن با 1 بازیکن دیگر، لزوما 2 بازیکن نمی شوند.
 
"بارها از مردم پرسیده ام که به نظر آنها دلیل محبوبیت فوتبال که حتی تا سال 1850 هم وجود نداشته است چیست؟ فکر می کنم دو دلیل عمده وجود دارد. نخست اینکه کاملا غیر قابل پیش بینی است، بیشتر از هر ورزش دیگری.
 
"و دوم هم اینکه همه این شانس را دارند که این ورزش را انجام دهند مهم نیست که کوچک باشند یا بزرگ. به همین دلیل فوتبال در همه جای جهان قوی تر و بزرگ تر شده است.
 
"کاملا غیرقابل پیش بینی است که بردفورد به چلسی برود و در آنجا پیروز شود. دیگو مارادونا می تواند با وجود کوچک بودن بهترین بازیکن جهان باشد و پر مرتساکر با وجود بزرگ بودن بیشتر از 100 بازی ملی انجام دهد.
 
"این عدم قطعیت و پتانسیل عظیم، به عنوان یک مربی در ذهن شما هم وجود دارد، بنابراین می تواند شما را مضطرب کند چون هیچکس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰