loading
در حال بررسی درخواست شما
روزیسکی : تغییرات انجام شده جوابگو بود
روزیسکی : تغییرات انجام شده جوابگو بود

روزیسکی : تغییرات انجام شده جوابگو بود

وماس روزیسکی می گوید اکنون تیم آنها مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می کند زیرا آنها تغییراتی در رویکرد تاکتیکی خود داده اند .

فصول گذشته توپچی ها مقابل تیم های بزرگ بازنده بودند ولی آنها در این فصل مقابل تیم هایی چون منچسترسیتی ، منچستریونایتد و لیورپول پیروز شده اند .

در دیدار های آینده تیم آرسنال باید به مصاف چلسی و منچستریونایتد برود ولی روزیسکی اطمینان دارد که شیوه جدید آماده سازی آنها موجب میشود که آزمون های سخت را با موفقیت سپری کنند .

بازیکن اهل چک آرسنال گفت :"خوب است که ببینید در روشی قانع کننده [مقابل لیورپول ]پیروز می شویم. می دانستیم که ما می توانیم تیم های بزرگ را شکست دهیم بنابراین این نکته جدیدی نبود، می خواستیم برنده شویم و عملکرد تیم هم خوب بود."

" ما کمی شیوه ی آماده سازی خود برای این دیدارها تغییر داده ایم. کارهای تاکتیکی بیشتری انجام می دهیم و مقابل تیم های بزرگ کمی متفاوت عمل می کنیم."

"قصد ندارم وارد جزئیات شوم ولی اصلاحاتی وجود داشت و این مسئله برای ما جواب داد. اخیرا مقابل تیم های بزرگ موفق بوده ایم اما هنوز هم باید با چلسی و منچستر یونایتد بازی کنیم بنابراین دوست داریم به این روند ادامه دهیم."

"می توانید ببینید که سپری کردن روندی که ما در حال حاضر در آن هستیم، اعتماد به نفس بازیکنانمان نشان می دهد. وقتی بازی ما را درون زمین تماشا می کنید، می توانید آن را ببینید. کارمان با این روند تمام نشده، این روند را ادامه خواهیم داد بنابراین باید هر روز در تمرینات به سخت کوشی ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰