loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس، ویرا و مورینیو
فابرگاس، ویرا و مورینیو

فابرگاس، ویرا و مورینیو

 
در مورد انطباق سریع سه بازیکن از امریکای جنوبی با تیم...
 
بازیکنان امریکای جنوبی این آمادگی را دارند که به فوتبال انگلستان بیایند و خیلی خوب هماهنگ شوند. گاهی از کشور سومی به اینجا می آیند - مثل گابریل که پیش از آمدن به اینجا در ویارئال بازی می کرد که مسلما این کار به انطباق سریع تر آنها در انگلستان کمک می کند. آنها می دانند چه انتظاری از آنها وجود دارد.
 
در مورد رابطه شما با ژوزه مورینیو...
 
نمی دانم و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم چون وقتی بازی در ساعت 16 (به وقت محلی) آغاز می شود، چیزی که اهمیت دارد، یک بازی فوق العاده است. این چیزی است که فوتبال انگلستان به آن نیاز دارد. آرسنال مقابل چلسی بازی بزرگی است و رابطه مربیان در آن مطرح نیست.
 
در مورد بازگشت فابرگاس...
 
حسرت من این است که او می خواست از آرسنال برود. این باشگاه و خود من تاثیر مثبتی روی زندگی او داشتیم. می خواهم به همه بازیکنان احترام گذاشته شود و می خواهم وقتی سسک فابرگاس یکشنبه به اینجا می آید، آنطور که شایسته اش است مورد احترام قرار بگیرد.
 
در مورد چشم انداز سرمربیگری پاتریک ویرا در منچستر سیتی...
 
باور دارم او هم مثل بسیاری از بازیکنان، هوش و قابلیت انجام این شغل را دارد و البته باور دارم پیگرینی بسیار قابل و بسیار با کیفیت است. حالا اگر می خواهید من در این بین دخالت کنم، آمادگی اش را ندارم.
 
در مورد کم کردن فاصله با صدر جدول...
 
مسلما. (پایین آمدن) منچستر سیتی در جدول یک مثال است که به شما نشان می دهد چقدر جایگاه ها شکننده هستند. در این بازی هیچ چیزی همیشگی نیست. این بازی مورد علاقه است چون همیشه قابل پیش بینی نیست. به همین دلیل حتی اگر در این فصل قهرمان هم شوید، ممکن است فصل بعد سوم و یا چهارم شوید.
 
در مورد اینکه آیا تیم فاصله 10 امتیازی با چلسی را در ذهن دارد...
 
ببینید باید با واقعیت ها رو به رو شد. ما در یک دنیای واقعی هستیم و در دنیای واقعی همه چیز با امتیازات محاسبه می شود. ولی گاهی باید دورنمای شرایط رو هم مدنظر داشته باشید. وقتی برای قهرمانی می جنگید - که این را به خوبی درک می کنم - وقتی روند خوبی دارید، گاهی امتیازاتی را می گیرید که اگر دو یا سه پله در جدول پایین تر بودید نمی توانستید آنها را بگیرید. تمرکز و باور داریم - باور زیادی داریم که می توانیم امتیازات را بگیریم. اختلاف بین تیم ها تنها در اختلاف بین امتیازات خلاصه نمی شود. کسی پیش از بازی ها امتیازات را به چلسی نداده است. آنها باید برای گرفتن امتیازات می جنگیدند و موفق شدند.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰