loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بازی یکشنبه در مورد عملکرد است نه تاریخ
ونگر: بازی یکشنبه در مورد عملکرد است نه تاریخ

ونگر: بازی یکشنبه در مورد عملکرد است نه تاریخ


توپچی ها 9 بازی قبلی خود در تمام رقابت ها را برده اند و فرصتی برای کم کردن فاصله با صدر نشین لیگ را در اختیار دارند.

آرسنال امیدوار است که اولین برد خود را در 13 بازی مقابل ژوزه مورینیو را بدست آورد اما ونگر می گوید که عملکرد اخیر تیم دلیلی برای خوشبینی است.

"ما همیشه نباخته ایم ، در 12 تلاش. چند باری نزدیک به شکست دادن آن ها بوده ایم و آن ها همیشه تیم های قوی ای داشته اند."

"من باور زیادی به تاریخ ندارم. من ققط فکر می کنم که فوتبال به این حقیقت بستگی دارد که عملکرد شما در آن روز در مورد بازی و نتیجه تصمیم می گیرد. بنابراین بیایید روی آن تمرکز کنیم."

"ما در دور خوبی قرار گرفته ایم و ما فرصتی داریم که آن ها را در خانه ی خودمان شکست دهیم و ما می خواهیم آن را بدست آوریم. از یک عملکرد خوب ، عقیده ی خوبی به دست می آورید و ما انسجام خوبی داریم. می دانیم که اخیراً امتحان های زیادی را گذرانده ایم که در آن مورد پرسش قرار گرفته ایم."

"اولین باری است که دور از خانه مقابل منچستر سیتی پیروز شده ایم و چیزهای دیگری مثل آن. ما امتحان هایی را گذرانده ایم و امتحان دیگری را روز یکشنبه داریم که می خواهیم از آن هم بگذریم."

"برای ما خیلی مهم است که آن ها را شکست دهیم. من فکر می کنم که همه روی تختی خیلی تمرکز کرده اند تا به آن برسند. ما به خوبی آماده می شویم تا به آن برسیم."

"چلسی روی ضد حملات خیلی خیلی خطرناک است ، روی شروع های مجدد هم همینطور. بنابراین خاموش کردن نقاط قوت آن ها خیلی مهم است."

"آن ها تا به حال خیلی ثابت قدم بوده اند. آن ها تیمی هستند که از هر تیم دیگری کمتر باخت داشته اند بنابراین پاداش های لیگ برتر به ثبات است. در این منطقه آن ها بسیار خوب دفاع کرده اند و ثبات داشته اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰