loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: چه چیزی در بازی های بزرگ تغییر کرده
ویلشر: چه چیزی در بازی های بزرگ تغییر کرده

ویلشر: چه چیزی در بازی های بزرگ تغییر کرده


توپچی ها فصل قبل با چهار تیم بالای جدول مبارزه کردند اما در این فصل منچسترسیتی ، لیورپول و منچستریونایتد را شکست داده اند.

آرسنال یکشنبه در ورزشگاه امارات میزبان چلسی خواهد بود و ویلشر مطمئن است که روش جدید توپچی ها آن ها را مقابل تیم صدر جدول کمک می کند.

"امسال ما شروع به کمی بیشتر آنالیز کردن تیم ها کردیم. ما با برنامه به آن جا می رویم و به عنوان یک تیم می دانیم که چه کاری انجام دهیم و کدام یک مهم است."

"به چند سال اخیر نگاه کنید و ما با مصدومیت هایی به آن جا رفته ایم و مردم دور از این مسئله و موقعیت ها بازی می خواستند اما امسال ما به عنوان یک متحد واقعی به جاهای سخت می رویم و یک تیم واقعی هستیم."

"می خواهیم وقتی توپ را در اختیار نداریم سخت گل بخوریم چون که می دانیم وقتی توپ را داشته باشیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم اما وقتی در اختیار نداریم می خواهیم شکننده نباشیم. شروع به انجام این کار می کنیم."

"این از اول فصل آمد. به یاد می آورم در چند سال گذشته به منچستر می رفتیم و بازی را تحت سلطه ی خود قرار دادیم اما در آن بازی برنده نشدیم. در حالی که وقتی در خانه با منچسترسیتی بازی کردیم ما به سختی 0-1 برنده شدیم. ما می دانستیم که می توانیم این بازی را برنده شویم و این بازی را باید می بردیم."

"این باور و اطمینان وجود دارد که می توانیم آن را انجام دهیم و در این فصل ، این مسئله ی متفاوتی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۴
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰