loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ژیرو به یک "حیوان" تبدیل شده است
ونگر: ژیرو به یک "حیوان" تبدیل شده است

ونگر: ژیرو به یک "حیوان" تبدیل شده است


این مهاجم فرانسوی بعد از متحمل شدن مصدومیت مقابل اورتون ، سه ماه دور از میادین بود اما با فرم خوبی به میادین بازگشت و در 25 بازی قبلی اش 16 گل به ثمر رسانده است.

ژیرو فقط 4 گل از رکورد فصل قبلش که 22 گل بود و بهترین عملکرد وی در آرسنال به شمار می رفت عقب است و آرسن ونگر باور دارد کهه این مهاجم 28 ساله در طول سال قبل ، خیلی زیاد پیشرفت داشته است.

"ژیرو قدرت بدنی عالی ای دارد. بعضی اوقات وقتی مورد چالش واقع می شود ، پرخاشگر و پرتکاپو می شود و شما دوست ندارید که اینجوری شود."

"بعضی اوقات او واقعاً نیاز دارد تا از لحاظ فیزیکی به چالش کشیده شود تا آن "حیوان" واقعی که می تواند باشد شود. اما در طرف دیگر ژیرو بازیکنی است که از لحاظ تکنیکی پیشرفت فوق العاده ای داشته است."

"وقتی ژیرو رسید شما چند عکس از او گرفتید اما حالا ژیرو بازیکن متفاوتی شده است. اگر هر دو را با هم ترکیب کند بیایید فراموش نکنیم که این پسر 92 کیلوگرم وزن دارد. وقتی که او روی پای شما راه می رود شما آن را احساس می کنید."

"چیزی که آن را در ژیرو می پسندم ، قدرت روانی اوست. وقتی پسری که در سن 20 سالگی در لیگ دسته سوم فرانسه بازی می کند و به تیم ملی می رسد ، در این جا یک قدرت روانی وجود دارد ، این کار آسان نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۶
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰