loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی، چلسی و مورینیو
تساوی، چلسی و مورینیو

تساوی، چلسی و مورینیو

در مورد نتیجه...

ناامید کننده بودیم چون می خواستیم که پیروز شویم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

در مورد اینکه آیا آرسنال به اندازه کافی برای پیروزی تلاش کرد...

فکر می کنم به اندازه کافی تلاش کردیم تا بازی را برنده شویم و چلسی هم به خوبی دفاع کرد. احساس کردم در نیمه نخست با جدیت مناسبی بازی کردیم. در نیمه دوم این فاکتور را کنار گذاشتیم و مجددا در 20 دقیقه پایانی آن جدیت را از سر گرفتیم. می توانستیم بازی را تمام کنیم. اوزیل در دقیقه پایانی بازی شانس خوبی داشت ولی آنها به خوبی در دفاع ظاهر شدند - این کار را خوب انجام دادند و همه این را می دانند.

در مورد برخورد اوسپینا با اسکار...

بله، خوش شانس بودیم.

در مورد اینکه آیا پنالتی بود...

فکر می کنم ما هم می توانستیم یک یا دو پنالتی داشته باشیم. داور پس از برخورد آوانتاژ داد. یار چلسی به توپ نزدیک تر بود ولی هکتور بلرین دروازه را نجات داد. بنابراین برای داور سخت بود که برگردد و پنالتی اعلام کند.

در مورد اینکه آیا شوت کازورلا با دست مدافع چلسی برخورد کرد...

هنوز صحنه را ندیده ام ولی همیشه می توانید روی اینگونه صحنه ها بحث کنید. باید دوباره صحنه را ببینم.

در مورد اینکه آیا چلسی شایسته قهرمانی است...

آنها هنوز قهرمان نشده اند ولی این اتفاق خواهد افتاد و شما همیشه به چیزی که شایستگی اش را دارید می رسید. آنها فصل را قدرتمند آغاز کردند و در قیاس با ما، تفاوت را در نیمه نخست فصل رقم زدند.

در مورد این که آیا آرسنال می تواند فاصله را کم کند...

از آغاز فصل تا کنون آن را کم کرده ایم. اتفاقی که افتاده این است که آنها در عقب زمین تجربه دارند، می توانند بازی را ببندند. امروز آزادی ذهنی نداشتیم شاید بیش از حد در قبال ضد حملات آنها نگران بودیم و در یک سوم حریف با آزادی عمل کافی بازی نکردیم. برخی تصمیمات غلط را اتخاذ کردیم.

در مورد این که آیا رکورد آرسنال مقابل چلسی روی بازیکنان تاثیر گذاشت...

فهمیدن این موضوع بلافاصله بعد از بازی همیشه سخت است. در موقعیت های خطرناکیک ه در نیمه اول خلق کردیم - کاری که همیشه می کنیم، تصمیمات سریع و درست هستند اما امروز تصمیمات در مورد توپ های آخر همواره درست نبودند. خلق موقعیت های ما بسیار خوب و سریع بود ولی توپ آخر نه.

در مورد اعتماد به نفس آرسنال...

می خواهیم این فصل را خوب تمام کنیم و وقتی به سایر نتایج نگاه می کنید، بازی ویلا با سیتی را تماشا کردم و امروز منچستر یونایتد، می بینید هر بازی دشوار است. باید تا انتهای بازی کاملا متمرکز بمانیم و سپس می توانیم ببینیم فصل بعد چکار می توانیم بکنیم. بیاید فصل را خوب تمام کنیم. حالا پایان قدرتمندی داریم به مصاف هال می رویم و می خواهیم تا قبل از فینال جام حذفی جایگاه خود بین چهار تیم را مسجل کنیم زیرا این نبرد هنوز تمام نشده است. سپس می توانیم به حضور در جمع 3 تیم یا دو تیم برتر نگاه کنیم، این همه کاری است که می توانیم بکنیم.

در مورد نحوه استقبال از فابرگاس...

استقبال های به مراتب بدتری دیده ام.

در مورد این که امروز باید خوزه مورینیو را شکست می دادید...

مسئله باشگاه و تیممان است نه من. چیزی که می خواهید این است که بازی را به خاطر باشگاه ببرید. بقیه چیزها شاید برای صحبت در رسانه ها خوب باشد ولی من کمتر علاقه ای به آنها دارم. چیزی که مهم است آن چیزی است که در زمین رخ می دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰