loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین :بازی کردن در گوش تهاجمی به من کمک کرده است
بلرین :بازی کردن در گوش تهاجمی به من کمک کرده است

بلرین :بازی کردن در گوش تهاجمی به من کمک کرده است

هکتور بلرین معتقد است بازی کردن در پست وینگ در دوران آغازین حرفه اش، کمک کرده تا در این فصل به عنوان یک دفاع راست شکوفا شود.

بازیکن جوان 20 ساله در آکادمی بارسلونا به عنوان یک مهاجم چیزی که به گفته ی خود تاثیر زیادی در پیشرفتش گذاشته است.شروع به کار کرد، 

هکتور بلرین گفت: "همان طور که مردم می دانند، در گذشته من یک گوش راست بودم بنابراین خیلی دوست دارم به جلو هجوم ببرم. احتمالا این بهترین جنبه ی بازی من است."

"من صرفا سعی می کنم به تیم در هر دو انتهای زمین کمک کنم و فکر کنم همین کار را کرده ام. این بازی واقعا دیدار بزرگ و خیلی دشواری بود. باید خود را نشان می دادیم زیرا چلسی تیم واقعا خوبی دارد و آنها ،این را در طول فصل نشان داده اند."

"پیش از بازی، روند قدرتمندی داشتیم به همین دلیل آگاه بودیم که اوضاع سخت خواهند بود. در نیمه ی دوم شانس های زیادی کسب نکردیم، اما تیم واقعا سخت کار کرد، خیلی خوب جلوی آنها را گرفتیم و با ضدحملات آنها خوب مقابله نمودیم."

"شاید استحقاق ما کمی بیش از این بود زیرا چند شانس گلزنی داشتیم، الی الخصوص در نیمه ی نخست، اما این شیوه ای است که بازی ها پیش می رود. گاهی شما برنده می شوید، گاهی خیر ، و این اتفاقی بود که رخ داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰