loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: تمرکز روز آخر به نفع ماست
ونگر: تمرکز روز آخر به نفع ماست

ونگر: تمرکز روز آخر به نفع ماست

توپچی ها در برابر وست بروم با یک مساوی رتبه سوم خود را قطعی می کنند و مستقیما راهی لیگ قهرمانان می شوند. ونگر از اهمیت حفظ تمرکز در آستانه فینال جام حذفی می گوید.

"هر فصل باید تا آخرین دقیقه متمرکز می مانده ایم. بنابراین گاهی دوست دارید یک بازی بدون فشار را پشت سر بگذارید. اما سر انجام وقتی چنین بازی ای را پیدا میک نید پس از ان حوصله تان سر می رود، بنابراین حداقل ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و این بهتر است.

"وقتی تیم خاموش شود روشن کردن دوباره آن همواره سخت است. همیشه فکر می کنید خب دوباره راه میفتیم اما این طور نیست. وقتی خاموش می شوید دوباره روشن شدن همیشه سخت است. مثل روشن کردن یک لامپ نیست.

آرسنال در 3 بازی اخیر خانگی گل نزده اما ونگر اطمینان دارد تیمش می تواند این روند را قطع کند و در آستانه فینال حذفی شتاب بگیرد.

"سوانزی به اینجا آمد و با سیستم چهار شش بازی کرد، بدون مهاجم. ساندرلند به خوبی دفاع کرد و در هر دو بازی دروازه بان ها عملکردی استثنایی داشتند. نگرانی خاصی ندارم بیایید فقط روی بازی خودمان تمرکز کنیم. 

"آنچه اهمیت دارد خوب تمام کردن و گلزنی دوباره است. ما تیمی هستیم که توان گل زدن داریم می خواهیم کار را خوب تمام کنیم و رتبه سوم را تضمین کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰