loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ولکات و ویلشر
پیروزی، ولکات و ویلشر

پیروزی، ولکات و ویلشر

 
در مورد پیروزی...
 
بازی های با کیفیتی داشته ایم اما این اواخر قادر به گلزنی نبودیم. امروز با هر فرصتی که خلق کردیم به روشی قانع کننده گل زدیم. نیمه اول کیفیت بالایی داشت. در نیمه بعد سعی کردیم ادامه بدهیم ولی کمی عقب امدیم و نیمه دوم کمتر متقاعد کننده بود، اما هبا این حال فرصت هایی داشتیم. آنها نیز یکی دو فرصت داشتند. در مجموع امروز کارمان را خوب انجام دادیم و فصل را در اوج به اتمام رساندیم. حالا می توانیم روی فینال جام حذفی و برگشت در فصل بعد تمرکز کنیم. 
 
در مورد این که ترکیب تیم را برای فینال عوض خواهید کرد...
 
نه. نمی توانم به شما بگویم آخر هفته بعد چه کار می کنم اما می توانستید ببینید بعضی بازیکنان فرم خوبی دارند. سعی کردم ترکیبی را انتخاب کنم که شانس خوبی برای برد داشته باشد.
 
در مورد وجود مصدومیت جدید...
 
نه مصدومیت جدیدی نداریم.
 
در مورد تئو ولکات...
 
وقتی در بازی میان هفته برابر ساندرلند به میدان آمد هم روی فرم بود. او کسی بود که فرصت ها را ساخت و من همیشه گفته ام او می تواند در مرکز بازی کند چون حرکات و تمام کنندگی خوبی دارد و امروز هم به خوبی این کار را انجام داد.
 
در مورد تاکتیک ها...
 
همه آن را با ویژگی های بازیکنانشان هماهنگ می کنند. با حضور ولکات سبک بازی تیم قدری متفاوت است.
 
در مورد تمام کنندگی ولکات...
 
او گلزن خوبی است اما برای یک سال بیرون بوده. یک سال در فوتبال زمانی بسیار بسیار طولانی است و برای برگشتن به بهترین فرم و اعتماد به نفس زمان بیشتری لازم دارید. جک تا حدودی وضع مشابهی دارد او برای 6 ماه بیرون بوده و حالا در حال برگشت است در نیمه اول عملکردی بسیار متقاعد کننده داشت.
 
در مورد بالغ شدن ولکات...
 
او برای بازی کردن در مرکز سن درستی دارد. او 26 ساله است و این سن خوبی برای یک بازیکن فوتبال است. آرزو می کنم حالا از مصدومیت در امان بماند. در زمینه مصدومیت نشیب هایی داشت و این هرگز خوب نیست. باید حضور با ثباتی داشته باشید تا پتانسیل خود را نشان دهید.
 
در مورد اوکسلید چمبرلین...
 
هنوز کاملا آماده نیست تا بازی را با بیشترین سرعت آغاز کند. می تاوند بازی کند، مسئله فقط اماده شدن اوست. یک هفته آماده سازی بیشتر کمکش خواهد کرد.
 
در مورد اینکه ویلشر خواسته تا در آرسنال بماند...
 
او می خواهد در باشگاه بماند؟ من هم همین خواسته را دارم! او در اینجا آموزش دیده و از هر لحاظی آرسنالی است. او و کِیرون گیبس. او در 9 سالگی به آرسنال آمده و گیبس در 12 سالگی. شما می خواهید آنها آینده و هسته مرکزی تیم باشند.
 
در مورد آهسته آغاز نکردن فصل آینده...
 
فکر می کنم شرایط ایده آل این است که با قدرت آغاز کنیم، قدرتمند بمانیم و با قدرت تمام کنیم. این همان کاری است که چلسی انجام داد و به همین دلیل هم قهرمان شدند. آنها شروع بسیار قدرتمندی داشتند و حتی در مقطع ضعیفی که سپری می کردند، توانستند نتیجه بگیرند.
 
در مورد بازی کردن تحت فشار...
 
فکر نمی کنم چندان تحت تاثیر فشار قرار گرفته باشیم. در جام حذفی به منچستر رفتیم و در لیگ قهرمانان هم باید صعود می کردیم. اگر به آغاز فصل نگاه کنید، در نیمه نخست فصل مصدومیت های زیادی داشتیم. از ابتدای ژانویه در قیاس با حریفان مان امتیازهای بیشتری از دست ندادیم. رو به جلو حرکت کردیم و البته بازیکنان مصدوم هم به ترکیب برگشتند. شما با تیم های سطح بالا رقابت می کنید و شرایط دشوار است. لیورپول فصل گذشته یک امتیاز با بردن لیگ فاصله داشت ولی امسال در جمع چهار تیم برتر نیستند. قرار گرفتن در جمع چهار تیم آسان نیست. همیشه آسان به نظر می رسد ولی شما باید برای آن بجنگید.
 
در مورد قرارداد ولکات...
 
با هت-تریک یا بدون هت-تریک، می خواهیم او بماند. در حال مذاکره هستیم و صحبت با مدیر برنامه های او را آغاز کرده ایم. ما مذاکره را پیش از هت-تریک کردن او آغاز کرده بودیم. سال گذشته که مصدوم شد، در بازی مقابل تاتنهام به شکلی کاملا متقاعد کننده در پست مهاجم مرکزی بازی می کرد. او مصدوم شد و برای یک سال نتوانست بازی کند. در روز مصدومیت او داشت مهاجم نوک بازی می کرد.
 
در مورد برنامه های تابستان...
 
امیدواریم همه از بازی های ملی به سلامت بازگردند. باید فصل را با قدرت آغاز کنیم و حالا می توانیم به خوبی برای آن آماده شویم چون دیگر بازی پلی-آف لیگ قهرمانان را در پیش نداریم. خواهیم دید آیا می توانیم برای تقویت تیم کاری انجام دهیم یا نه.
 
در مورد بازی نکردن در پلی-آف لیگ قهرمانان...
 
تفاوت بزرگی است. ممکن است در آغاز لیگ مجبور باشید بین دو بازی لیگ برتر به ترکیه سفر کنید که هرگز آسان نیست.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰