loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر درباره لحظه تعیین کننده فصل
ونگر درباره لحظه تعیین کننده فصل

ونگر درباره لحظه تعیین کننده فصل

 

 
توپچی ها در فصول گذشته در مقابل حریفان تاپ فور موفق نبوده اند، اما با گل های الیویه ژیرو و سانتی کازورلا موفق به ثبت یک پیروزی به یادماندنی شدند.
 
آرسنال در ادامه در جام حذفی منچستر یونایتد را در الدترافورد شکست داد و بعد با آن ها در لیگ مساوی کرد و به اعتقاد ونگر این موضوع تا اندازه ای به خاطر نمایش آن ها در اتحاد بوده است.
 
او خاطرنشان کرد: «احساس می کردم مانعی که پیش روی ماست پیروزی مقابل یک تیم بزرگ در خارج از خانه است. به همین دلیل برد در خانه منچستر سیتی یک لحظه مهم بود.»
 
«می توانستید نتایجش را در هفته های بعد ببینید. با عملکردی بسیار قانع کننده منچستر یونایتد را در جام حذفی بردیم و در خانه آن ها 1-1 مساوی کردیم. تمام کردن فصل در جمع سه تیم اول هم موضوع مهمی برای ما بود. شاید تقویت احساسات تیم در مقابل من سینی اتفاق افتاد.»
 
«تا زمانی که ازین مانع عبور نمی کردید مردم می گفتند: "نگاه کنید، آنها بازهم در آن جا باختند." از زمانی که آن کار را انجام دادیم در هیچ بازی بزرگی در خارج از خانه نباختیم.»
 
«اعتقاد دارم انجسام و قدرت باشگاه همواره به نتایج خارج از خانه وابسته است. در آن جبهه ادامه فصل را پایه ریزی می کنید و می توانید انرژی زیادی از آن بگیرید.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۴
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰