loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو: در مقاطعی غیرقابل مهار بودیم
تئو: در مقاطعی غیرقابل مهار بودیم

تئو: در مقاطعی غیرقابل مهار بودیم

 
تئو طی 32 دقیقه موفق شد هت-تریک کند تا بعلاوه گل جک ویلشر، آرسنال 4 گل به وست بروم در نیمه نخست بزند.
 
توپچی ها در نیمه دوم کمی آرام گرفتند ولی ولکات از نمایش آرسنال پس از سهب ازی گل نزدن در خانه راضی است.
 
"بدون شک آرسنال در بهترین شرایط بود. وقتی فوتبال روان در جریان باشد، مقابله کردن با ما غیرممکن خواهد بود. می توانستید احساس کنید که نیمه دوم متفاوت خواهد بود.
 
"ما فینال جام حذفی را پیش رو داریم و شاید بازیکنان می خواستند خودشان را برای فینال حفظ کنند که قابل درک است. هواداران همیشه بیشتر از شما می خواهند ولی فصلی طولانی را سپری کرده ایم.
 
"می خواهم فقط فوتبال بازی کنم. هت-تریک کردن در آخرین بازی فصل پس از فرصبت های محدودی که برای بازی کردن داشتم - بازی کردن و نشان دادن اینکه چه کارهایی می توانم انجام دهم عالی بود. امیدوارم هواداران هم خوشحال شده باشند."
 
تئو به 59971 نفری که به ورزشگاه آمده بودند و میلیون ها نفری که از طریق تلویزیون آخرین بازی آرسنال در لیگ را تماشا می کردند ادای احترام کرد.
 
"مثل همه فصل ها آنها واقعا فوق العاده بودند. امریتس خانه آنها است و آنها ورزشگاه را - همانطور که می توانستید ببینید - به یک سنگر مستحکم تبدیل کرده اند. باید از تک تک آنها تشکر کنیم، آنها در طول فصل عالی بودند.
 
"این نشان می دهد که چه باشگاه بزرگی هستیم و باید برای هواداران سرتاسر جهان چیزهای بیشتری برنده شویم. این باور در تیم وجود دارد. باید این تفکر را به بازی شنبه منتقل کنیم و امیدوارم یک جام دیگر برنده شویم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰