loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری فینال جام حذفی
ادامه کنفرانس خبری فینال جام حذفی

ادامه کنفرانس خبری فینال جام حذفی

 
در مورد کریم بنزما...
 
شما می توانید در مورد اینکه می گویم اکنون در نقل و انتقالات نیستیم تردید داشته باشید ولی ما کار روی نقل و انتقالات را پس از فینال جام حذفی آغاز خواهیم کرد. همه این ها گمانه زنی هستند. آیا کسی صحت و سقم گمانه زنی ها را می داند؟ من نمی دانم.
 
در مورد اینکه آیا سوم شدن در لیگ و بردن جام حذفی پیشرفت خواهد بود...
 
اینطور فکر می کنیم. ولی ما به صورت منظم (در صعود به لیگ قهرمانان) ثبات داشته ایم. شروع آرامی را در لیگ داشتیم و فکر می کنم تیم در طول فصل پیشرفت کرد. صعود به فینال جام حذفی و قرار گرفتن در جمع سه تیم اول انگلستان آسان نیست. از ژانویه به صورت چشمگیری باثبات بودیم و به همین خاطر فکر می کنم فصل آینده شانس خوبی خواهیم داشت.
 
در مورد اینکه تیم در 12 ماه گذشته چقدر پیشرفت کرده است...
 
اینکه بگوییم چقدر سخت است ولی احساس می کنیم استحکام بهتری داریم. از نظر دفاعی نسبت به گذشته استواری بیشتری داریم و فکر می کنم این مبنای خوبی برای ارزیابی است. هنوز در مواردی باید پیشرفت کنیم ولی در مجموع فکر می کنم یک روش بازی داریم و بالانس بین دفاع و حمله بسیار بهتری هم داشته ایم. شانس خوبی داریم تا شنبه این را نشان دهیم.
 
در مورد عمق ترکیب تیم...
 
ترکیب بزرگی داریم. شنبه باید تصمیمات بزرگی در مورد انتخاب ترکیب تیم بگیرم. قرار گرفتن چند بازیکن ملی پوش خارج از ترکیب تیم نشان می دهد ترکیب بزرگی داریم.
 
در مورد شایعات مربوط به آرتورو ویدال...
 
اگر بگویم او را دوست دارم، شما بلافاصله خبر انتقال را منتشر می کنید. اگر می خواهید بگویم که آیا آرتورو ویدال را دوست دارم یا خیر، بله آرتورو ویدال را دوست دارم. ولی آیا در نقل و انتقالات هستیم؟ نه.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰