loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس را دوست دارند چون او یک جنگجو است
الکسیس را دوست دارند چون او یک جنگجو است

الکسیس را دوست دارند چون او یک جنگجو است

 
الکسیس فصل خوبی را سپری کرد و در 51 بازی 24 گل به ثمر رساند.
 
سانچز روز گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از دید هوادارانِ لیگ جزیره انتخاب شد و ونگر معتقد است مهاجم تیمش در فینال شنبه نقشی کلیدی خواهد داشت.
 
"او در فوتبال کیفیت های زیادی را از دست نداده است! به عنوان بهترین بازیکن فصل از دید هواداران انتخاب شد چون بسیار مثبت است و همیشه می خواهد جلو برود، به حریف از نظر فنی آسیب بزند و البته چیزی است که هواداران او را به خاطرش دوست دارند - جنگجویی.
 
"او بازیکنی با ترکیبی از استعداد، جنگجویی و مبارزه طلبی است. به همین دلیل همه اینجا او را دوست دارند.
 
"گاهی خیلی زیاد از خودش انتظار دارد و وقتی شرایط آنطور که می خواهد پیش نمی رود خیلی زود ناراحت می شود. باید یاد بگیرد بیشتر صبور باشد و زود ناراحت نشود."
 
الکسیس برای رقابت های کوپا آمریکا در تابستان در ترکیب شیلی خواهد بود و ونگر می گوید استراحت نکردن می تواند برای مهاجم 26 ساله تیمش سخت باشد.
 
"معمولا در پایان هر فصل به بازیکنان چهار هفته استراحت می دهم ولی کوپا آمریکا سه یا چهار جولای تمام می شود که برنامه ریزی را برای ما سخت می کند.
 
"نمی دانم چطور باید این مشکل را حل کنم ولی این کار را خواهم کرد. شما نمی توانید جام جهانی را بازی کنید، کل فصل را بدون تعطیلات زمستانی بازی کنید و دوباره فصل جدید را پس از کوپا آمریکا بدون استراحت آغاز کنید. دوست دارم برای او آرزوی موفقیت کنم تا بدون مصدومیت به اینجا بازگردد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰