loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: نباید اشتباهات فینال گذشته را تکرار کنیم
فلامینی: نباید اشتباهات فینال گذشته را تکرار کنیم

فلامینی: نباید اشتباهات فینال گذشته را تکرار کنیم

 
در فینال جام حذفی سال گذشته، توپچی ها طی 8 دقیقه با دو گل عقب افتادند ولی در نهایت موفق شدند در وقت های اضافه هال را شکست داده و فاتح جام حذفی شوند.
 
فردا متئو فلامینی این شانس را دارد تا برای سومین بار برنده جام حذفی شود و می گوید تجربه سال گذشته به نفع آرسنال خواهد بود.
 
"برای ما حضور مجدد در ومبلی و داشتن شانس دیگری برای برنده شدن جام حذفی بسیار لذت بخش است. ما تجربه بیشتری داریم و باید مطمئن باشیم که حداقل اشتباهات سال گذشت را تکرار نمی کنیم.
 
"همه موافقیم که شروع فینال سال گذشته کابوس‌وار بود ولی حالا تجربه بیشتری داریم. باید مطمئن باشیم از اشتباهات درس گرفته ایم و دوباره آنها را تکرار نمی کنیم چون سال گذشته کار را برای خودمان خیلی سخت کردیم. سعی خواهیم کرد این بار ساده و آسان تر بازی را پیش ببریم.
 
"سپری کردن سال های طولانی بدون جام برای این باشگاه بزرگ برهه سختی بود. به هر حال سال گذشته خوب تمام شد و ما جام حذفی را بردیم. امسال هم این امکان را داریم که دوباره انجامش دهیم. امسال فشار کمتری روی ما وجود دارد ولی می خواهیم خوب عمل کنیم و نشان دهیم تیمی با کیفیت بالا هستیم.
 
"بردن فینال هرگز آسان نیست. من این شانس را داشتم تا در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم که بازی را باختیم. مسلما فینال لیگ قهرمانان با فینال جام حذفی قابل قیاس نیست ولی فینال، فینال است و بازی کردن در آن هرگز آسان نیست."
 
بازگشت کوکلن به آرسنال باعث شده است فلامینی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکند ولی هافبک 31 ساله فرانسوی می گوید از زندگی در شمال لندن خوشحال است.
 
"وقتی تیم برنده می شود چیز زیادی برای گفتن باقی نمی ماند. فقط باید به سختی تلاش کنید و هر روز سعی کنید نشان دهید که می توانید به ترکیب تیم برگردید. این موقعیتی است که آن را پذیرفته ام.
 
"رقابت باعث می شود بهتر شوید ولی وقتی تیم تک تک بازی ها را برنده می شود حرف زیادی برای گفتن باقی نمی ماند. فقط باید این را بپذیرید چون قسمتی از این بازی است و من به جلو نگاه می کنم."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰