loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: در ومبلی قدرت ذهنی مان را نشان داده ایم
پر: در ومبلی قدرت ذهنی مان را نشان داده ایم

پر: در ومبلی قدرت ذهنی مان را نشان داده ایم

 
توپچی ها فینال سا گذشته را در حالی که 0-2 عقب افتاده بودند 3-2 بردند و در نیمه نهایی های اخیر هم با موفقیت به بازی بازگشته اند.
 
شاگردان آرسن ونگر مدعی اصلی قهرمانی در بازی امروز محسوب می شوند و پر می گوید آرسنال با اعتماد به نفس وارد بازی خواهد شد.
 
"می دانیم رقابت در ومبلی چقدر سخت است. بازی کردن در آنجا با بازی کردن در خانه یا خارج از خانه فرق دارد - قابل قیاس نیستند.
 
"در این جام قدرت ذهنی خوبی را برای بازگشت به بازی نشان داده ایم. در ومبلی موفق بوده ایم، عملکرد خوبی آنجا داشته ایم ولی بهترین عملکردمان را نتوانسته ایم ارائه کنیم که کمی عجیب است.
 
"در مقابل تیم های چمپیونشیپ یا لیگ برتری مانند هال، همیشه بازی نزدیک بوده است. نمی توانید این بازی ها را با لیگ برتر قیاس کنید.
 
"فصل گذشته هم فینال نزدیکی را شاهد بودیم که می تواند یک مزیت برای ما باشد. باید حواسمان باشد هر اتفاقی در فینال می تواند رخ دهد. اگر عملکرد خوبی در ومبلی داشته باشیم، متوقف کردن ما دشوار خواهد بود.
 
"شما می توانید هیجان زدگی برای بازی در ومبلی را در پسرهای بریتانیایی ببینید و البته فینال جام حذفی هم که هست. جام حذفی در هر کشوری ویژه است و همه مفتخر خواهند بود تا در یک شب خاص فوتبالی حاضر باشند.
 
"همه برای این بازی آماده اند. یک موقعیت ویژه دیگر برای ما است تا نشان دهیم می توانیم جام ببریم. برای رقابت کردن در فینال به نگرش درستی نیاز داریم و باید بهترین عملکردمان را برای بردن جام ارائه کنیم - شاید بهترین عملکرد فصل را."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰