loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: چگونه به یک استاد پاس تبدیل شدم
اوزیل: چگونه به یک استاد پاس تبدیل شدم

اوزیل: چگونه به یک استاد پاس تبدیل شدم

 

بازیکن تیم ملی آلمان ، با زدن 5 گل و دادن 9 پاس گل در 32 بازی ، فصل دوم خوبی را در باشگاه سپری کرد.

آرسن ونگر گاهی اوقات توانایی او در کنترل بازی را ستایش می کند و این بازیکن آن را با استعدادی که در زمان رشد کردن یاد گرفته است انجام می دهد.

"من فوتبال بازی کردن را با برادرم در سن بسیار کمی شروع کردم. من این موقعیت را داشتم که با دوستان و برادرم در جاهای تنگ بازی کنم و آن ها همه بزرگتر از من هستند."

"از این طریق ، این موقعیت را داشتم تا در سنین کم توپ را در شکاف های تنگ کنترل کنم و این مسئله امروز خود را نشان داده است. من بسیار مدیون آن زمان هستم."

"شما همیشه موقعیت بهبود جنبه های بازی خود مانند تمام کنندگی ، کنترل توپ و پاس دادن را دارید. شما می توانید آن را آموزش ببینید اما به عنوان یک کم سن و سال تر ، من همیشه با بزرگترها در منطقه های تنگ بازی می کردم و این مسئله من را به جلو کشاند."

در حالی که اوزیل به طور مداوم روی پاسکاری خود کار می کند ، می گوید که بیشتر بازی او بستگی به این دارد که چه چیزی به طور طبیعی در زمین بازی برای او می آید.

"من به طور غریزی تصمیمات زیادی را می گیرم. شما می توانید روی پاسکاری و دیگر جنبه های بازی خود زیاد تمرین کنید ، اما من از طریق غریزه زیاد تصمیم می گیرم."

"من چیزهایی را می بینم که شاید بازیکنان دیگر نبینند و به این دلیل است که برای من مهم است که این غریزه را دارم. این من را در زمین بازی به جلو می برد زیرا امروزه شما باید سریع تصمیم گیری کنید و اگر غریزه را نداشته باشید ، این کار بسیار سخت می شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۳۱
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰