loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر در مورد خاطرات پیش‌فصل
ویلشر در مورد خاطرات پیش‌فصل

ویلشر در مورد خاطرات پیش‌فصل

 
جک در 9 سالگی به آکادمی آرسنال پیوست و در رده های پایه درخشید تا در نهایت آرسن ونگر او را برای حضور در کمپ تمرینی پیش‌فصل 2008/09 دعوت کرد.
 
"قبلا اینطور بود که پس از دو هفته تمرین در لندن، به اتریش می‌رفتیم. همیشه تعداد زیادی از بازیکنان جوان در دو هفته ابتدایی حاضر می‌شدند، پس از آن اگر به اردوی اتریش راه پیدا می‌کردید می‌دانستید که کارتان آغاز شده است. من تنها 16 ساله بودم و انتظار نداشتم برای اتریش انتخاب شوم.
 
"بازیکنان 18 ساله با ما در لندن بودند ولی من برای اتریش انتخاب شدم. کار از همان‌جا برای من شروع شد. چند بازی دوستانه انجام دادیم و من چند گل زدم و سپس برگشتیم و در امریتس کاپ بازی کردم. پیش خودم فکر کردم 'وای خدای من، قرار است جلوی 60 هزار نفر بازی کنم.'
 
"بازی نخست را از ابتدا آغاز کردم - انتظار نداشتم اصلا در آن کاپ بازی کنم. پس از آن روز ویژه باشگاه بود و یادم هست رئیس از من پرسید کدام شماره را دوست دارم، 18 یا 19. آنجا بود که فهمیدم فصل جدید را در تیم اصلی خواهم بود.
 
"رئیس باهوش بود چون چند بازی به من میدان داد، سپس مرا بیرون نشاند، اینگونه اجازه داد چند بازی را تجربه کنم. در ادامه من را در جام اتحادیه بازی داد و من پیش خودم فکر کردم 'این واقعیت دارد، دارم مقابل تیم هایی خوب و در مقابل 60 هزار نفر بازی می‌کنم، آن هم در 16 سالگی'.
 
"آن دوران را مدیون رئیس هستم و از وقتی 16 ساله بودم چیزهای زیادی یاد گرفته ام که باورنکردنی است. حالا تنها 23 سال دارم ولی انگار برای سال ها بازی کرده‌ام و هنوز با هر بازی، چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰