loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا: چگونه به بازیکنی دو پا تبدیل شدم
کازورلا: چگونه به بازیکنی دو پا تبدیل شدم

کازورلا: چگونه به بازیکنی دو پا تبدیل شدم

به نظر می رسد که قدرت هر دو پای راست و چپ این ملی پوش اسپانیایی به یک اندازه بالاست زیرا آرسن ونگر اعتراف می کند که نمی دانسته او بازی با کدام یک را ترجیح می دهد.
 
کازورلا می گوید دو پا بودنش به خاطر کار سخت در زمین و یک مصدومیت اتفاقی در جوانی بوده است. 
 
او در حاشیه مراسم معرفی پیراهن خانگی فصل 2015/16 آرسنال گفت: "من همیشه پای راستم را ترجیح می دادم، از همان دوران جوانی. یک بار در قوزک پای راستم احساس درد می کردم و از همان جا تصمیم گرفتم از پای چپم بیشتر استفاده کنم."
 
"استفاده از دو پا چیزی بود که من از همان آغاز دوران بازی ام به خوبی به آن عادت داشتم. با این وجود هنوز هم با جدیت تمام روی آن تمرین می کنم تا سطحم پایین تر نرود."
 
"بر پایه تلاش زیاد هر چیزی به دست می آید. بعد از جلسات تمرینی من نیم ساعت بیشتر می ماندم و با پای ضعیف ترم بارها و بارها توپ را به سمت دیوار می زدم تا پای چپم قوی تر شود. بازیکنان باید این را به خاطر داشته باشند که همه چیز با تلاش زیاد به دست می آید."
 
عملکرد خوب او در این فصل باعث شد تا در نظرسنجی به عنوان سومین بازیکن برتر فصل انتخاب شود اما او می خواهد سال آینده سال موفق بیشتری داشته باشد.
 
"فصل را با بردن جام حذفی قدرتمندانه به پایان رساندیم. مسلما به دنبال این هستیم تا به خوبی خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم تا اگر بشود فصل بهتری را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان سپری کنیم."
 
"یکی از چیزهایی که تیم باید تمرکز بیشتری روی آن داشته باشد تبات و قدرت ذهنی است. بازی هایی وجود داشته که ما باید می بردیم اما این طور نشده است. برای رفتن به مرحله بعد باید ثبات داشته باشیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۸
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰