loading
در حال بررسی درخواست شما
پیتر چک به آرسنال پیوست
پیتر چک به آرسنال پیوست

پیتر چک به آرسنال پیوست

 
پیتر 33 ساله در دوره 11 ساله حضور در چلسی بیشتر از 400 بازی برای این تیم انجام داد و عنواین فردی و تیمی متعددی را برنده شد که سه بار برنده شدن دستکش طلایی لیگ برتر جزئی از این افتخارات است.
 
چک که 7 بار به عنوان بهترین بازیکن جمهوری چک انتخاب شده است، 114 بازی ملی در کارنامه دارد و با 4 بازی دیگر رکورد دار بازی در تیم ملی کشورش خواهد شد.
 
چک فوتبالش را از باشگاه بلشانی کشورش آغاز کرد، سپس به اسپارتا پراگ منتقل شد. در 2002 به رن فرانسه پیوست و در 2004 با چلسی به لیگ برتر پا گذاشت و حالا به جمع توپچی ها اضافه شده است.
 
صحبت های آرسن ونگر:
 
"پیتر چک بازیکنی است که من برای مدتی طولانی او را تحسین کرده‌ام و از اینکه تصمیم گرفت به ما ملحق شود بسیار خرسند هستم. او در طول فصل های متمادی ثابت کرده است که یکی از بهترین دروازبانان جهان است و استحکام زیادی را به ترکیب ما اضافه خواهد کرد."
 
پیتر چک:
 
"از اینکه به آرسنال پیوسته‌ام بسیار هیجان زده هستم و بی‌صبرانه منتظر آغاز پیش فصل خواهم بود. من همان تعهد، همان انگیزه و همان میل به موفقیتی را دارم که در آغاز کارم داشتم و چالشی را که بازیکنان بزرگ در لیگ برتر مقابل شما ایجاد می‌کنند را دوست دارم. وقتی آرسن ونگر با من در مورد جاه‌طلبی مدنظرش برای این باشگاه صحبت کرد و من را جزئی از این موضوع دانست، گرفتن تصمیم نهایی آسان بود."
 
شماره پیتر چک از طریق اینستاگرم باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران نیز که در کنار شما خبرهای حضور پیتر را پوشش می‌داد، برای پیتر چک آرزوی دورانی سرشار از موفقیت می‌کند.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۰۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰