loading
در حال بررسی درخواست شما
چیزهایی که باید درباره ژیرو بدانید
چیزهایی که باید درباره ژیرو بدانید

چیزهایی که باید درباره ژیرو بدانید

او در نبردهای هوایی عالی است

[تصویر: 14430414657527816204.jpg]

الیویه ژیرو با اندامی مناسب و قدی 6 فوت و 3 اینچی فصل گذشته توانست در میان 5 لیگ برتر اروپایی رکوردی جالب خلق کند.
او 73 درصد از نبردهای هوایی را در برابر مدافعان پیروز شد و ازین حیث بهترین رکورد را از آن خودش کرد.
او به طور منظم هدف دروازه بان مونپولیه برای شروع مجدد بازی بود و او نیز توپ را برای هم تیمی هایش محیا میکرد.
ژیرو در زدن ضربات سر تبحری خاص دارد و نقش کلیدی برای مونپولیه برای شروع حملات ایفا کرده است ،که مطمئنا آرسنال نیز می تواند ازین شیوه استفاده کند.
اما بسیار عجیب است که از 21 گلی که او در فصل گذشته برای مونپولیه به ثمر رساند تنها یک گل از روی ضربه سر بود.




او یک مهاجم هدف کلاسیک است

[تصویر: 76475615935230796534.jpg]

سیستم تیم مونپولیه در اکثر دیدارهای فصل گذشته 1-5-4 بود و در این سیستم تک مهاجم این تیم ژیرو بود.این مهاجم بسیار علاقه دارد پشت به دروازه بازی کند و در حفظ توپ مهارتی خاص دارد.
همچنین او یک بازیکن فداکار نیز هست و در 30 گل از 68 گلی که مونپولیه در فصل گذشته به ثمر رساند نقش مستقیم ایفا کرد.او 21 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.




  او مستعد آسیب دیدگی نیست
[تصویر: 29915957009307666267.jpg]


اگر شما تعداد بازیهای حرفه ای ژیرو را نگاه کنید خواهید دید اوبه طور مداوم برای تیمش به میدان رفته است و تاکنون آسیب دیدگی جدی نداشته است.
او تنها با مونپولیه در دو فصل 86 بازی انجام داده است در صورتیکه بازیکنی مثل ابو دیابی در 6 سال حضورش در آرسنال تنها 112 بازی انجام داده است.
در صورتیکه ژیرو در اکثر دیدارها به عنوان تک مهاجم تیمش بازی کرده و این نشان میدهد که بسیار باثبات است.




او موفق به کسب جام شده است
[تصویر: 79340117494669958500.jpg]


اگر شما نگاه کنید خواهید دید آرسنال آخرین جامی که بالای سر برده در سال 2005 و جام حذفی بوده است.تنها رابین ونپرسی و مانوئل المونیا از آن تیم در ترکیب آرسنال باقی مانده اند.

همچنین اسکیلاچی توانسته است با تیم لیون و سویا به جامهایی دست یابد اما دیگر بازیکنان آرسنال در آرزوی کسب یک جام مانده اند.
ژیرو اولین جام خود را با تیم مونپولیه بدست آورد و همگان را متعجب کرد.او همچنان مانند رابین ونپرسی توانست کفش طلای فوتبال فرانسه را از آن خود کند.

او یک گل با سر و 16 گل را با پای چپش به ثمر رساند و 5گل را نیز توانست با پای غیر تخصصی اش(راست) به ثمر رساند.5 گل را نیز از خارج محوطه جریمه به ثمر رساند.

مانند رابین ونپرسی منصفانه است که بگوییم او گلزنی میکند هروقت که بخواهد.




او دوست صمیمی لورن کوشلنی است

[تصویر: 79135288221786948938.jpg]

او در فصل 9-2008 همبازی لورن کوشلنی در تیم تورز بود.ژیرو در این تیم 14 گل در 27 بازی به ثمر رساند و لورن 6 گل در 39 بازی برای تورز زد.ژیرو در فصل بعد در لیگ 2 بسیار درخشان ظاهر شد.

لورن فصل به به لورنت پیوست اما ژیرو در تیم تورز یک فصل دیگز باقی ماند و در 42 بازی توانست 24 گل به ثمر برساند و 7 پاس گل نیز بدهد.

آنها یک جفت جدایی ناپذیر هستند.در رختکن،اتوبوس،عکس،تمرین،تنیس و حتی صرف شام در کنار یکدیگر هستند.
او پس از انتقال به آرسنال گفت:آرسنال باشگاه شگفت انگیزی است که یک مربی بزرگ فرانسوی دارد.همچنین LOLOنیز مشغول بازی در این تیم است.
شنیده بودیم مردم با نامهای کوشلنی،بوسیلنی یا ونگر با نام کوش او را خطاب کند اما LOLO?




ونگر شدیدا به او اعتقاد دارد
[تصویر: 08080993272813988326.jpg]


مطمئنا هیچ کس بهتر از ونگر بازیکن شناس نیست،او در جهان به کشف استعدادهای برتر مشهور است و نمونه های فراوانی ازین موضوع را دیده ایم.
هنگامی که رییس بازیکنی با استعداد خام میبیند او را به تیم می آورد و تبدیل به یک بازیکن برتر میکند.
ونگر قبل از امضای قرارداد با ژیرو گفته بود:
"من فکر میکنم او دارای پتانسیل استثنایی است و میتواند خودش را با تیم و شیوه بازی ما انطباق دهد.او یک بازیکن واقعی است و می داند چگونه با بازیکنان دیگر انطباق پیدا کند و مطمئن هستم بازیهای بسیار خوبی برای ما انجام خواهد داد."

سپس ونگر پس از امضای قرارداد با او گفت:
"ما از پیوستن اولیویه ژیرو به تیم بسیار خوشحال هستیم.او بازیکن فیزیکی بسیار خوبی است.همچنین او بر روی ضربات سر استثنایی است و اخلاق کاری بزرگی دارد.ما از پیوستن ژیرو هیجان زده هستیم .او یک بعد دیگر به گزینه های ما در خط حمله برای فصل بعد اضافه خواهد کرد."
"او ثابت کرده است که قادر است برای تیم ملی کشورش و باشگاهش در سطحی بالا بازی کند.و ما شاهد تاثیر بزرگ او بر قهرمانی مونپولیه در فصل گذشته بودیم.همه ما منتظر حضورش در اینجا و دیدن بازی او با پیراهن آرسنال هستیم."

ما می توانیم امیدوار باشیم او مانند لورن کوشلنی در ترکیب تیم درخشان ظاهر شود.




او توییتر دارد
[تصویر: 44460152019117225983.jpg]


او نیز مانند اکثر بازیکنان تیم آرسنال توییتر دارد.در تیم آرسنال کسانی مانند :جک ویلشر،باکاری سانیا،چمبرلین،ژورو،رابین ونپرسی،اندره سانتوس و... دارای توییتر هستند.
او زمانی که در تیم مونپولیه بود توییترش @GiroudMHSC بود اما اکنون آن را به @GiroudOfficial تغییر داده است.




او برای شیوه بازی آرسنال مناسب است
[تصویر: 77350483346503358329.jpg]



ونگر اظهار داشت او به سبک و شیوه پیچیده آرسنال میخورد.سبکی که شامل پاسکاری زیاد،حرکت دادن توپ و استفاده از یک هافبک بازیساز است و ژیرو که یک مهاجم هدف است میتواند مدافعان حریف را به دردسر اندازد.

ژیرو بازیکنی است که از لحاظ فنی عالی است و کار با توپش خوب است.او میداند که چگونه به هم تیمی هایش کمک کند و همینطور میداند چه وقت و چگونه توپ را نگه دارد.
او ضربات سر خوبی میزند و بر خلاف شاماک بازی با پای خوبی نیز دارد.او پاس گلهای زیادی را نیز میدهد و یک مهاجم کلاسیک کامل است.
با این حال ونگر در حال پیدا کردن راهی است تا او را در کنار ونپرسی قراردهد.با اینکه رابین در محوطه جریمه مرگبار ظاهر میشود اما او در پستی که دنیس برگکمپ بازی میکرد(پشت مهاجم) بهتر و مناسبتر است.ژیرو میتواند به عنوان مهاجم نوک بازی کند و پودولسکی و والکات در کنار آنها ایفای نقش کنند.




او به خط حمله آرسنال گزینه هایی اضافه میکند
[تصویر: 17940534406860676099.jpg]

همه هواداران بیش از پیش تحریک شده اند که بازی ونپرسی،ژیرو و پودولسکی را در کنار یکدیگر ببینند.اگر ونپرسی تصمیم بگیرد در آرسنال بماند بار سنگین گلزنی از روی دوش او برداشته خواهد شد.با حضور ژیرو و پودولسکی در کنار او مدافعان تیم حریف کابوسی وحشتناک خواهند داشت.




او پله پله پیشرفت کرده است
[تصویر: 24870027435514399408.jpg]

ژیرو میگوید:"بله،من نسبت به مسیری که تا اینجا طی کرده ام آگاهم.
از اینکه چطور به اینجا آمدم احساس غرور میکنم.میتوانم ببینم چه اتفاقاتی افتاد تا به اینجا رسیدم و من امیدوارم که همچنان پیشرفت کنم و نشان دهم که میتوانم خودم را در سطوح بالا تحمیل کنم.اکنون لحظه بزرگی است و می خواهم با تمام وجود با آن زندگی کنم و از لحظه لحظه این شانس استفاده کنم."

او کارش را در لیگ دسته 2 فرانسه آغاز کرد و با گذشت هر فصل پیشرفت کرد.او در ابتدای کارش در هر فصل تعداد کمی بازی میکرد اما توانست به تیم ملی راه پیدا کند.

ژیرو در فصل اولی که به مونپولیه آمد 14 گل برای این تیم به ثمر رساند و این تیم کارش را در رده 14 به پایان رساند اما ژیرو در فصل بعد کمک بسیار زیادی برای قهرمان شدن مونپولیه انجام داد.

فرناندو تورس و اندی کارول قیمتی بالغ بر 85 میلیون پوند داشتند اما هردو آنها بر روی هم تنها موفق به زدن 10 گل و 6 پاس گل شدند.
لوکاس پودولسکی و الیویه ژیرو برای آرسنال 21 میلیون پوند هزینه داشتند اما آنها در آخرین فصل حضورشان در تیم هایشان 39 گل زدند و 16 پاس گل داده اند.


اکنون فصل جدیدی در زندگی او آغاز شده و ما به عنوان هواداران تیم آرسنال برای او آرزوی موفقیت میکنیم.

IN ARSEN,WE TRUST

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مقاله
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۹۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰