loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: سگ ما خانواده آرسنال را نمایندگی می‌کند.
آرتتا: سگ ما خانواده آرسنال را نمایندگی می‌کند.

آرتتا: سگ ما خانواده آرسنال را نمایندگی می‌کند.

یک عضو جدید به خانواده آرسنال در محل تمرینات لندن کلنی به ما پیوست.

اما این عضو جدید بازیکن جدید نیست. چهره جدید یک لابرادور شکلاتی است که در محل تمرینات ما ساکن شده است. این سگ به نام "وین"، بیشتر روزهای خود را در لندن کلنی می‌گذراند و مراقب اصلی او نیز یکی از کارکنان تمام وقت کلنی است. میکل آرتتا این سگ را برای کمک به توسعه فضای خانوادگی در باشگاه به تیم معرفی کرده است و می‌گوید واکنش بازیکنان و کارکنان همچنین "شگفت‌انگیز" بوده است.

میکل آرتتا توضیح می‌دهد: "ما همیشه در مورد خانواده و ارتباط بین اعضای آن صحبت می‌کنیم. دراین باشگاه ما یک خانواده بزرگ هستیم و من فکر می‌کنم که برای نمایش این خانواده، به یک سگ نیاز داشتیم.  فکر می‌کنم هنوز هم چیزهایی در باشگاه وجود دارد که می‌تواند ارتباط بیشتری با مردم برقرار کند. بهتر مراقبت کردن از مردم، نشان دادن عشق و محبت به آن‌ها از جمله این چیزها است."

"من با دقت این سگ را انتخاب کردم و به نظرم کاملا نماینده‌ی ما در حال حاضر است. نام او "وین" است، همه عاشق برنده شدن هستیم و وین نیز به خیلی عشق نیاز دارد. بنابراین، عشق به وین، به طور اصلی احساسی بود."

"واکنش بازیکنان و کارکنان شگفت‌انگیز بود، او یکی از ماست و با ما در این مسیر خواهد بود. این چیزی است که می‌تواند حال شما را تغییر دهد. وین به شما تمام عشق خود را می‌دهد و ناگهان در این مکان احساس انرژی می‌کنید. این فوق‌العاده زیبا است و برای من این چیزها بسیار مهم هستند."

وین آرسنال


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۳۰ ۱۱:۴۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰