loading
در حال بررسی درخواست شما
به زمان نیاز داریم
به زمان نیاز داریم

به زمان نیاز داریم

میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال، پس از حذف دردناک از لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به سوالات رسانه‌ها پاسخ داد. او در مورد لحظات کلیدی و حاشیه‌های باریک دو بازی، ترکیب بایرن مونیخ، پیشرفت تیم و تأثیر آن بر چالش‌های لیگ برتر صحبت کرد.

آرتتا ابراز ناراحتی و ناامیدی از نتیجه نهایی کرد و گفت که بازی‌ها با فاصله کوتاه نسبت بهم بوده‌اند.

در پاسخ به سوال در مورد نگرانی‌های احتمالی نسبت به عملکرد تیم، میکل آرتتا اعتراف کرد که بازیکنان در نیمه دوم برای حفظ ریتم و شتاب بازی دچار مشکل شدند. او از تلاش‌های بازیکنان و تغییراتی که برای بهبود وضعیت انجام دادند تقدیر کرد، اما تأکید کرد که تلاش‌ها برای رسیدن به لحظه‌ای جادویی که در این مسابقات لازم است، کافی نبود. او گفت: “این جور بازی ها هرگز با فرصت‌های زیادی همراه نیستند، بسیار نادر است که در این مرحله از لیگ قهرمانان شاهد آن باشیم که به شما فرصت زیادی بدهند، اما این لحظه است که باید در کنار بازیکنانمان باشیم، از سفری که با هم داشتیم قدردانی کنیم. متأسفانه امروز این امر دردناک است اما باید از آن درس بگیریم.”

آرتتا همچنین به این نکته اشاره کرد که تیم هفت سال از حضور در این رقابت‌ها دور بوده و ۱۴ سال است که در این موقعیت قرار نگرفته‌اند. او تأکید کرد که برای رسیدن به این مراحل، برخی از باشگاه‌ها به هفت، هشت و حتی ده سال زمان نیاز داشته‌اند.

سرمربی آرسنال در پایان گفت که اکنون زمان آن است که در کنار بازیکنان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم، به ویژه در بازی بزرگ روز شنبه که برای لیگ برتر بازی خواهند کرد. او افزود که تیم باید نشان دهد قادر به برگرداندن این وضعیت است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۳۰ ۱۰:۵۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰