loading
در حال بررسی درخواست شما
اطلاعات قرعه کشی لیگ قهرمانان
اطلاعات قرعه کشی لیگ قهرمانان

اطلاعات قرعه کشی لیگ قهرمانان


آرسنال که در مرحله پلی آف موفق شد فنرباغچه را با نتیجه 5-0 در مجموع دو بازی شکست دهد باز هم در سید 1 و در کنار بایرن مونیخ، بارسلونا، چلسی، رئال مادرید، منچستر یونایتد، چلسی و بنفیکا قرار گرفت.

منچستر سیتی در سید 3 حضور دارد ولی تیمهای یک کشور در دور گروهی با هم رو به رو نخواهد شد.

سید بندی کامل تیمها در قرعه کشی به این صورت است:



جزئیات قرعه کشی:

* 32 تیم حاضر در این مرحله بر اساس امتیاز بندی یوفا به چهار سید مختلف 8 تایی تقسیم می شوند. این امتیاز بندی بر اساس نتایج آنها در پنج سال اخیر رقابت های اروپایی است.

* در پایان قرعه کشی 8 گروه 4 تیمی خواهیم داشت که هر تیم از یک سید مختلف است و امکان رویارویی دو تیم از یک سید وجود ندارد. همچنین تیمهای یک کشور نیز در این مرحله با یکدیگر رو به رو نخواهند شد.

* بازیهای دو تیم از یک کشور در دو روز مختلف انجام خواهد شد و برنامه بازیها طوری طراحی می شود که در هر هفته از بازیها یکی از این تیمها در خانه و دیگری خارج از خانه بازی کند. در صورتی که یک کشور سه نماینده داشته داشته باشد این تغییرات فقط برای دو تای آن تیمها اعمال می شود. در صورتی که یک کشور چهار نماینده داشته باشد در یک هفته دو تیم در خانه و دو تیم در خارج از خانه بازی می کنند و در هر روز از بازیها دو تیم به میدان می روند.

* برای اینکه تیمهای یک کشور در یک روز بازی نداشته باشند، هشت گروه با رنگ های مشخصی علامت گذاری می شوند. گروه های A-D با رنگ قرمز و گروه های E-H با رنگ آبی. وقتی بر اساس قرعه کشی یک تیم مثلاً در گروه های قرمز قرار می گیرد، دیگر نماینده آن کشور به طور اتوماتیک در گروه های آبی قرار خواهد گرفت.

* ترتیب میزبان یا مهمان بودن تیمها نیز بعد از مراسم قرعه کشی مشخص خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰